English

سیدرضا سلامتی خبرداد:

تحقق ۱۱۹ درصدی تعهد سرمایه گذاری شهرستان رزن

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به پرداخت تسهیلات توسعه و میزان اشتغال ایجاد شده، از تحقق 119 درصدی تعهد سرمایه گذاری شهرستان رزن سخن گفت.

تحقق 119 درصدی تعهد سرمایه گذاری  شهرستان رزن

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سیدرضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن، با اشاره به تحقق 119 درصدی تعهد سرمایه گذاری شهرستان رزن، گفت: سال گذشته بیش از ۲۲۸میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان رزن برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف انجام شده است.

سلامتی افزود: تعهد شهرستان رزن ۱۹۱میلیارد تومان سرمایه گذاری بود که از این میزان ۱۱۹درصد محقق شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه تسهیلات توسعه روستایی هم برای ۴۷۳طرح با ۵۲میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که این میزان تسهیلات برای۷۹۶ نفر شغل ایجاد کرده است.

سلامتی گفت:سهمیه امسال شهرستان رزن در ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه رصد۷۷۷نفر بوده که از این تعداد برای ۳۱۶نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن هم با بیان اینکه برای۱۴رسته آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات پرداخت می شود،اظهارکرد:برای هر واحد خسارت دیده از کرونا ۱۲میلیون تومان و برای واحد های تعطیل شده توسط ستاد کرونا ۱۶میلیون پرداخت خواهد شد.

 سلطانی با بیان اینکه در شهرستان رزن ۹۰۰نفر واجد شرایط برای دریافت تسهیلات خسارت دیده از کرونا وجود دارد، افزود:۷۰میلیارد تومان تسهیلات به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۵۲نفر در سامانه برای دریافت تسهیلات خسارت کرونا ثبت نام کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه