English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

شهدا الگوی مسوولیت‌پذیری برای مدیران هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان، شهدا را نماد مسوولیت‌پذیری دانست و گفت: ما نیز باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و گفتن نمی‌توانیم و نمی‌شود، قابل قبول نیست.

 شهدا الگوی مسوولیت‌پذیری برای مدیران هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز پنجشنبه در یادواره جانباز، آزاده و شهید محمود امان اللهی و شهدای بیجار اظهار داشت: مدیران نیز باید مانند شهدا وظیفه‌شناس باشند و سعی کنند تاثیر مثبتی روی زندگی مردم گذاشته و الگوی اخلاقی برای جامعه باشند.

وی با بیان اینکه علما و ایثارگران بیجار چشم و چراغ کردستان هستند، افزود: بیجار همواره در زمینه خدمت به نظام و انقلاب و شهادت، پیشتاز بوده و شهدا و ایثارگران بزرگی به کشور عرضه کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یکی از افتخارات بیجار را تقدیم شهدایی در جنگ جهانی دوم در 81 سال پیش عنوان کرد و یادآور شد: شهید امان‌اللهی نیز از شهدای شاخص و جانباز والامقام بود که در سال 1379 بعد از عارضه قلبی، اعضای بدنش اهدا شد تا تیر خلاصی بر ایثارگری وی باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: شهدا هیچگاه دنبال شهرت نبوده‌اند اما نام و یاد آنان و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌هایشان تا ابد در تاریخ باقی خواهد ماند و الگویی برای آزادی‌خواهان و مردم ولایتمدار ایران خواهند بود.

وی با بیان اینکه کاری کنیم خدا یاد و نام ما را بالا ببرد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم نام و یادمان بلندآوازه باشد، باید مانند شهدا و جانبازان و ررمندگان، از خودگذشتگی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه