English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ارتقا فرهنگ در جامعه فقط با عمل امکان پذیر خواهد شد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تغییر نگرش افراد زمینه ساز اصلاح فرهنگ جامعه می شود و بایستی در حوزه عمل تلاش های بیشتری صورت گیرد.

ارتقا فرهنگ در جامعه فقط با عمل امکان پذیر خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در جمع مدیران ادارات استان مقوله مطالعه و کتابخوانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: فرهنگ مطالعه و‌ کتابخوانی باید در جامعه گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه کتابخوانی آگاهی افراد جامعه را بالا می‌برد اظهار کرد: همه افراد جامعه باید به کتابخوانی ترغیب شوند و زمینه‌های گسترش کتابخوانی در میان همه آحاد جامعه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: همه ما باید اهل مطالعه باشیم و با ورود به مسایل راهکارهای مناسب ارایه دهیم.

پورذهبی یکی از راهکارهای خداشناشی و کسب معارف را مطالعه و پژوهش و گفت‌وگو با افراد مختلف دانست و گفت: با درک این مساله که خداوند چه انتظاراتی از انسان دارد و تحقق و پژوهش و مطالعه می‌توان علم و آگاهی را افزایش داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین مربوط به مسایل اعتقادی، مذهبی و سیاسی است و مخاطب آن دانشگاهیان است، این حوزه نیازمند مطالعه و‌بررسی است.

پورذهبی در ادامه تاکید کرد: مسوولان باید توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد مسوولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت مرتب شرکت نکرده‌اند افزود: حضور مسولان شورای فرهنگ عمومی در جلسات شورای فرهنگ عمومی ضروری است.

در پایان این جلسه از فعالان و مروجان شورای فرهنگ عمومی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه