English

فعالین قرآنی در کردستان پویاتر و فعال‌تر شوند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: فعالان حوزه قرآنی در استان نسبت به مسائل قرآنی فعال‌تر و پویاتر شوند.

فعالین قرآنی در کردستان پویاتر و فعال‌تر شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی در آیین افتتاحیه مهرواره قرآنی طاها در سنندج، اظهار کرد: قاریان قران برای مسلط شدن بر قرائت، تمرین زیادی می‌کنند اما نیاز است این تلاش بیش از گذشته استمرار پیدا کند که کاری معنوی و خداپسندانه است.

وی تصریح کرد: قرآن یک جلوه متنوع و بسیار پررونق دارد و  قاریان باید تلاش کنند به صوت و لحن قرائت توجه خاصی داشته باشند چراکه اهتمام به این امر در موفقیت آنان نقش بسزایی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان درست و زیبا خواندن قرآن را ضروری خواند و افزود: قاریانی مانند عبدالباسط و محمد عمران در مصر، الگوی بسیار خوبی برای قاریان در کشورمان هستند و باید از قرائت آنان برای پیشرفت در این زمینه بهره گرفت.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد:  تفسیر، ترجمه، لغات و ادبیات قرآن بسیار وسیع است به هر قسمت از این کتاب آسمانی که نگاه کنیم، بهره خاصی می‌توان از آن برد که نشان از معجزه بودن آن دارد.

وی تاثیرگذاری معنوی قرائت قرآن در زندگی قاری و جامعه بشریت را چشم‌گیر دانست و خطاب به قاریان قرآن گفت: به طور قطع بکارگیری کلمات و معنا برای قرائت درست، بسیار مهم است که البته حتما قاریان به این موضوع واقف هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه