English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

اولویت خبرنگاران بیان حق و حقیقت باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خبرنگار نباید دنبال نظر شخصی و یا حزبی باشد بلکه باید اولویت او بیان حق و حقیقت باشد.

اولویت خبرنگاران بیان حق و حقیقت باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی امروز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، به توقعات و تعهدات خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: از مهمترین ویژگی های خبرنگار متعهد، داشتن صداقت و واقعیت نگاری و شناخت مرز امیدواری و نگرانی های عاقلانه است.

وی اضافه کرد: حوادث و رویدادهای مختلفی اعم از طبیعی و غیرطبیعی در هر کشوری اتفاق می افتد حال در ایران به دلیل پایین بودن شاخص های استاندارد در بخش های متفاوت، آسیب برخی اتفاقات هم چون سیل بیشتر است و رسانه ها باید در راستای بهبود این موارد فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر توجه به دردها و نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: در 2 سالی که در این استان هستم از 300 روستا و محلات زیادی در شهرهای مختلف بازدید کردم و جا دارد رسانه ها به این مناطق توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: رسانه ها نباید صرفا بر روی انعکاس مطلب خاصی تمرکز کنند به گونه ای که تصور شود دغدغه جامعه ما فقط همین مبحث است باید به همه ابعاد و مسائل توجه اساسی شود.

وی حق جویی و حق طلبی را از دیگر ویژگی های خبرنگار متعهد خواند و گفت: خبرنگار نباید دنبال نظر شخصی و یا حزبی باشد بلکه باید اولویت او بیان حق و حقیقت باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مرز انتقاد دلسوزانه با تخریب مشخص است، افزود: توقعی هم که از اهالی رسانه داریم این است که جریان سازی و ایجاد جذابیت کنند و با انتقادی دلسوزانه به بیان مسائل بپردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: عدم تحریف واقعیت و مهارت در نوشتن از دیگر مواردی است که می طلبد خبرنگاران بسیار به آن اهمیت دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه