English

نماینده لی فقیه در کردستان:

سه مرکز تخصصی و تقویت حوزه‌های علمیه در کردستان راه‌اندازی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امسال مراکز تخصصی و تقویت حوزه‌های علمیه در سنندج کامیاران، بانه و سقز راه‌اندازی می‌شود و برای رسیدن به ان نیازمند تلاش همه هستیم.

سه مرکز تخصصی و تقویت حوزه‌های علمیه در کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار مدیر و کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار داشت: از زحمات همه برادران و خواهران این مجموعه تشکر کرده و امیدواریم در سال‌جاری نیز ویروس کرونا به‌کلی ریشه‌کن و وضعیت جامعه به حالت عادی خود بازگردد.

وی گفت: متأسفانه سال گذشته بسیاری از دوستان و اقوام را از دست دادیم و اکنون این سال جدید و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای جبران اشتباهات است، لذا تصمیم بگیریم بداخلاقی نکنیم و دل کسی را از خود نرجانیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان به بازگویی توصیه‌ای از امیرالمومنین علی(ع) در وصف ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) فرمود:" ای روزه‌دار! در کار خویش نیک بنگر، که در این ماه، میهمان پروردگار خویش هستی، بنگر که در شب و روزت چگونه‌ای و چگونه اعضای خود را از نافرمانی خدا حفظ می‌کنید، بنگر تا مبادا شب در خواب باشی و روز در غفلت؛ پس این ماه بر تو بگذرد و بار گناهت همچنان بر دوشت مانده باشد؛ پس آنگاه که روزه‌داران پاداش‌های خود را می‌گیرند، تو از زیانکاران باشی و آنگاه که به کرامت فرمانروای خویش نایل می‌شوند، از محرومان گردی و آنگاه که به همسایگی با پروردگارشان سعادتمند می‌شوند، تو از طردشدگان باشی! ".

وی با بیان اینکه هر کس در این ماه خطا و اشتباه نکند، همه گناهان و اشتباهاتش بخشیده می‌شود، افزود: امیدواریم همه ما از برکات ماه مبارک رمضان بهره‌مند و در سال‌جاری با ابتکارات و کار جدید جایگاه و سطح کاری خود را ارتقا بدهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی ابراز امیدواری کرد در سال‌جاری با ابتکارات و کارهای جدید جایگاه و سطح کاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارتقا یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه