English

پایان عملیات خرید تضمینی کلزا در خراسان رضوی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از پایان عملیات خرید تضمینی کلزا در این استان خبر داد.

پایان عملیات خرید تضمینی کلزا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید رضا فریدونی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با خرید ۳۴۴ تن و ۳۴۰ کیلو دانه‌های روغنی کلزا، عملیات خرید تضمینی این محصول کشاورزی در استان خراسان رضوی به پایان رسید.

فریدونی در ادامه این خبر اضافه کرد: خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در خراسان رضوی از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود و لازم بذکر است که قیمت کلزا در سال جاری تغییر داشته است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: به دنبال اعلام قیمت پایه خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا با هدف اجرای سیاست های حمایتی از تولید داخل و کشاورزان عزیز و با پیگیری های صورت گرفته، این محصول کشاورزی شاهد افزایش مجدد ۴۲ و نیم درصدی قیمت پایه خرید تضمینی بوده است.

وی همچنین افزود: قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در ابتدای فصل خرید تضمینی سال جاری ۱۵۰ هزار ریال بود که با تغییرات صورت گرفته و با احتساب ۱۰ درصد رطوبت و ۲ درصد ناخالصی این قیمت به  ۲۳۵ هزار ریال افزایش یافته است.

فریدونی در ادامه متذکر شد: ۱۰۰ درصد وجوه محصولات خریداری شده با قیمت اولیه اعلام شده به حساب کلزا کاران واریز شده است و مابه التفاوت نرخ جدید کلزا نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب ایشان واریز خواهد شد.

فریدونی خاطرنشان کرد: ارزش کلزای خریداری شده بیش از  ۷۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال است و تاکنون بدین طریق افزون بر ۵۰ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال به حساب کشاورزان عزیز استان واریز شده است و این حجم از خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در شهرستان‌های تربت‌جام با ۱۴۳ تن و بردسکن با ۲۰۱ تن صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه