English

داود شایقی خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع به استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهی که از سفر رئیس جمهور به استان گذشته، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته است.

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان منابع به استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه گفت: در ۱۰ ماهی که از سفر رئیس جمهور به استان گذشته، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و تلاش بر این است تا سایر منابع و تعهدات سفر نیز در فصل کاری تخصیص یابد.

وی ابراز رضایت مسئولان کشوری را از عملکرد مسئولان استانی در جذب اعتبارات سفر یادآور شد و گفت: جذب کامل این اعتبارات به تحرک اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه با اولویت منابع مورد نیاز برای طرح‌های زیربنایی استان را از محل سفر رئیس جمهور تأمین می‌کند تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

شایقی می گوید: در این دیدار که با همراهی استاندار اردبیل انجام شد، قرار است برای پروژه‌های زیربنایی نظیر راه آهن اردبیل، تکمیل بزرگراه‌ها و طرح‌های اقتصادی استان منابع خوبی از ردیف ملی و سفر رئیس جمهور اختصاص یابد تا تکمیل سریع این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

او افزود: در نشست با معاونین سازمان برنامه و بودجه قرار شد امسال نیز بخش عظیمی از تعهدات سفر و منابع مورد نیاز تخصیص یابد تا پروژه‌های مصوب به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی