English

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا‌ خبر داد؛

بومی‌سازی و بازسازی ۵۱۹۵ قطعه نیروگاهی در نیروگاه شهید سلیمی نکا

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: از ابتدای امسال تاکنون 5195 قطعه نیروگاهی با مشارکت و تلاش متخصصان نیروگاه شهید سلیمی نکا و شرکت های دانش بنیان بومی سازی و بازسازی شد.

بومی‌سازی و بازسازی 5195 قطعه نیروگاهی در نیروگاه شهید سلیمی نکا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی تازیکی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر اظهار داشت: متخصصان نیروگاه شهید سلیمی در شرایط سخت و طاقت فرسای تابستان ضمن تولید انرژی حیاتی برق برای آسایش هموطنان توانستند با تلاش، پیگیری و تکیه بر همت سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان با بومی‌سازی و بازسازی قطعات گام مؤثری برای تأمین قطعه های مورد نیاز واحدهای این نیروگاه بردارند که این امر موجب پایداری و تقویت واحدهای تولید برق در نیروگاه شد.

وی مجموع قطعه‌های ساخت داخل و بازسازی شده امسال را 5195 قطعه اعلام کرد و ادامه داد: بیش از 90 درصد قطعات مذکور از طریق مهندسی معکوس بومی‌سازی شده و مابقی این قطعات در نیروگاه بازسازی شدند که از این‌رو 142 نوع قطعه از ابتدای امسال تاکنون بومی‌سازی شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا افزود: طی ده سال گذشته و از زمان تحریم های ظالمانه تاکنون بیش از دو هزار نوع و بالغ بر 80 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور بومی سازی شده است.

به گزارش موج؛ نیروگاه شهید سلیمی نکا قطب ساخت داخل قطعات صنایع شمال کشور و یکی از نیروگاه‌های پیشرو در بومی‌سازی قطعات نیروگاهی در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه