English

مجید جعفری نژاد:

بیشترین مرگ و میر کرونا در بین واکسن نزده ها است

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی بیان کرد: بسیاری از مردم فکر نمی‌کردند وارد پیک هفتم شویم و این امر به خاطر استفاده نکردن از ماسک و تزریق نکردن دوز یادآور واکسن است.

بیشترین مرگ و میر کرونا در بین واکسن نزده ها است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جعفری نژاد معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ بیمار جدید کرونا در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

جعفری نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: با احتساب این تعداد، مجموع بستری‌های فعلی بیماران کرونایی در استان به حدود ۵۰۰ نفر رسیده است و علاوه بر این، ۱۰۰ نفر در آی سی یو بستری هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده علایم کرونا، یا با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند یا به مراکز سرپایی سطح یک و ۲ مراجعه و از حضور مستقیم در بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: براساس آمار، همچنان بیشترین مرگ و میر در بین واکسن نزده هاست و همه نوع واکسن کرونا موجود است و فقط کافیست مردم به نزدیک‌ترین مرکز برای زدن دوز یادآور مراجعه کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی  متذکر شد: بسیاری از مردم فکر نمی‌کردند وارد پیک هفتم کرونا شویم و این امر به خاطر استفاده نکردن از ماسک و تزریق نکردن دوز یادآور واکسن است.

جعفری نژاد در خاتمه با اشاره به پیکهای آینده خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، همچنان پیک‌های بعدی و تلفات بعدی را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه