English

مجید جعفرنژاد خبر داد؛

واکسیناسیون دز سوم ۳۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از جمعیت گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۹۸ درصد از گروه سنی بالای ۱۲ سال در استان خراسان رضوی واکسن نوبت اول را تزریق کرده‌اند.

واکسیناسیون دز سوم ۳۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جعفرنژاد معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سخنانی اعلام کرد: تاکنون حدود ۳۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی دز سوم را دریافت کرده اند.

جعفرنژاد ادامه داد: دز اول و دوم واکسن کرونا در سال گذشته با استقبال بسیارپوشش ۳۹ درصدی نوبت سوم واکسن کرونا در خراسان رضوی خوبی از سوی هم استانی‌ها روبرو شد، اما تاکنون حدود ۳۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در خراسان رضوی دز سوم را دریافت کرده اند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از جمعیت گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۹۸ درصد از گروه سنی بالای ۱۲ سال در استان خراسان رضوی واکسن نوبت اول را تزریق کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود متذکر شد: بیش از ۸۸ درصد گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۸۶ درصد گروه سنی بالای ۱۲ سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

جعفر نژاد تاکید کرد: در خصوص تزریق نوبت سوم واکسن کرونا نسبت به میانگین کشوری عقب‌تر هستیم، اما تزریق دز اول و دوم واکسیناسیون کرونا در استان در مقایسه با سطح کشوری در شرایط مناسبی قرار داریم.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: میزان مراجعه بیماران سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز درمانی در یک ماه اخیر در خراسان رضوی افزایش داشته است و لازم است که گروه‌های هدف نسبت به دریافت واکسن یاداور و یا تکمیل آن اقدام کنند.

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: بیشتر افراد مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا و همچنین بیشترین موارد مثبت، از میان افرادی است که یا دارای واکسیناسیون ناقص هستند و یا واکسن دریافت نکرده اند، بر این اساس تأکید ویژه بر انجام و تکمیل به‌موقع واکسیناسیون کرونا داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه