English

یوسف صدیقی:

سرمایه گذارانی که با کارآفرینی در اردبیل رونق اقتصادی منطقه را فراهم کردند

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی گفت: سرمایه گذارانی که با سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان اردبیل رونق اقتصادی منطقه را فراهم کردند.

سرمایه گذارانی که با کارآفرینی در اردبیل رونق اقتصادی منطقه را فراهم کردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یوسف صدیقی ، مدیرعامل گروه صنعتی یحیی در بازدید جمعی اصحاب رسانه از مجموعه گروه صنعتی یحیی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با اشاره به اهمیت راه‌اندازی برخی صنایع در استان اردبیل گفت: راه اندازی بخش های مختلف از گروه صنعتی یحیی در استان اردبیل زمینه اشتغال صدها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

وی از روند توسعه و راه اندازی واحدهای صنعتی این گروه صنعتی در استان اردبیل خبر داد و با اشاره به سابقه ۷۰ ساله گروه صنعتی یحیی در تولید تجهیزات ایمنی در کشور گفت: این مجموعه با بهره مندی از توانایی های جوانان این مرز و بوم و با به روزرسانی تکنولوژی های تولید انواع کفش و لباس و تجهیزات ایمنی در داخل کشور توانسته فازهای مختلفی راه اندازی و زمینه اشتغال صدها نفر جوان و سرپرست خانواده در تهران و استانهای دیگر و همچنین در استان اردبیل فراهم کند.

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی گفت: در اردبیل نیز در صورت تامین چرم مورد نیاز قادر به تولید محصولات باکیفیت خواهیم بود و سعی داریم تا ظرفیت تولید را از 2 هزار جفت به 4 هزار جفت در روز ارتقا دهیم.

صدیقی همچنین با اشاره به نقش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به خاطر حمایت های مستقیم برای زمینه سازی توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان گفت: بیانات و رهنمودهای مستقیم آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل می تواند برای تامین امنیت سرمایه گذاران در استان خصوصا سرمایه گذاران غیر بومی بسیار موثر و مفید باشد.

وی می گوید: به دعوت امام جمعه اردبیل واحد اجاره ای را برای تولید بخشی از زنجیره کفش ایمنی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل راه اندازی کردیم که 40 نفر در این مجموعه مشغول کار هستند.

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی گفت: بعد از انصراف از تولید لباس تنها به تولید کفش ایمنی در اردبیل متمرکز شدیم تا به عنوان زنجیره تولید در سطح کشور بتوانیم فرصت اشتغال 300 نفر را در گروه تولیدی یحیی در تهران مهیا کنیم.

صدیقی گفت: ما در این گروه تولیدی دانش محور حرکت می کنیم و سعی مان بر این است تا با تکیه بر اصول بکارگیری نیروی متبحر و آموزش دیده، تدارک ماشین آلات پیشرفته، تامین مواد اولیه باکیفیت، اندازه گیری دقیق و استاندارد و بکارگیری روش اصولی بتوانیم در عرصه تولید موفق عمل کنیم.

وی افزود: کنترل کیفیت و بها دادن به تولید محصولات باکیفیت در ابعاد مختلف از شعارهای اصلی ماست که در گروه تولیدی یحیی سعی داریم بهترین و کیفی ترین چرم را تدارک دیده و کفش ایمنی مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ ایران را تامین کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی ادامه داد: هر چند به صادرات محصولات تولیدی می اندیشیم اما تمرکز ما تامین نیاز داخلی است تا در اکثر استان ها با همراهی واحدهای عرضه و نمایندگی خود بتوانیم پاسخگوی نیازمندی کارخانه ها و واحدهای صنعتی باشیم.

صدیقی ورود این گروه تولیدی را از همان روزهای نخست شیوع کرونا به تولید و عرضه ماسک یادآور شد و گفت: ما در این حوزه به یک کار حماسی و جهادی دست زدیم و توانستیم بدون توجه به کسب سود بزرگترین مجموعه تولید ماسک با استانداردهای بالا را راه اندازی کنیم تا در سطح کشور و حتی خارج از ایران به برندی مشهور تبدیل شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه