English

یاسر عبداللهی عابد خبر داد:

احیای ۴۳ واحد تولیدی راکد در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: سال گذشته ۴۳ واحد راکد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

احیای 43 واحد تولیدی راکد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه تاکنون از محل سفر رئیس جمهور به این استان ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است، گفت: سال گذشته ۴۳ واحد راکد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: اولویت پرداخت تسهیلات برای تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی، فعال‌سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، توسعه مناطق محروم، اصناف تولیدی و پایدارسازی و ضمانت اشتغال محرومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل همکاری و کمک بانک‌ها برای تحقق شعار سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و افزایش تولید را ضروری خواند و گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در حوزه بانک‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

عبداللهی از عزم جدی دولت برای رفع و احصای مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: هرگونه اقدام حمایتی و پیگیری از مرکز کشور برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل در چارچوب قانون با رفع بروکراسی‌های اضافی انجام می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ گفت: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف اقتصادی این استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم معرفی طرح‌های اقتصادی ایجادی، توسعه‌ای، نیمه‌فعال و راکد که با تامین مالی امکان برگشت به چرخه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دارند، گفت: طرح‌های تولیدی بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی هم شامل تبصره ۱۸ می‌شوند.

عبداللهی عابد با بیان اینکه افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل در برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد، گفت: سال گذشته با برنامه‌های حمایتی دولت ۴۳ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر در این استان از رکود خارج شده و به چرخه فعالیت بازگشتند.

وی می گوید: امسال نیز احیای واحدهای تولیدی راکد جزو برنامه‌های اصلی مسئولان این استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه