English

بهزاد مهدوی خبر داد:

فعالیت ۱۱ واحد صنعتی دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی اردبیل

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۱۱ واحد صنعتی در اردبیل تبدیل به شرکت دانش‌بنیان شده که در تولید و اشتغال نقش مهمی دارند.

فعالیت 11 واحد صنعتی دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بازدید از شرکت دانش‌بنیان مرصوص دامون (تولیدمحصولات الکترونیکی) گفت: ۱۰ مورد از این واحدها از واحد صنعتی به شرکت دانش بنیان و یک مورد دیگر هم از مرکز رشد به دانش‌بنیان تبدیل شده است.

وی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از شرکت‌های دانش بنیان گفت: هزینه آموزش کارکنان شرکت‌های دانش بنیان از سوی شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود و علاوه بر آن در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هم از شرکت‌های دانش بنیان حمایت بیشتری شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل می گوید: شهرک‌های صنعتی استان در ۳۷ مورد از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کرده ضمن اینکه ۸۰ درصد هزینه اخذ گواهی‌های استاندارد را شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌کند.

مهدوی گفت: با برنامه‌های حمایتی مختلف تلاش می‌شود تا واحدهای تولیدی، صنعتی صادرات محور شده و در افزایش صادرات استان نقش بسزایی ایفا کنند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از واحدهای تولیدی است و تلاش می‌شود با ارائه بسته‌های حمایتی متنوع به واحدهای صنعتی، تولید و بهره‌وری آنان افزایش یابد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مرکز صادرات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران به منظور ارزیابی و ارائه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی و نیز معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران تشکیل شده است که در این مرکز ضمن ارائه خدمات تسهیل‌گری تجاری و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، نسبت به ارائه خدمات تجاری، آموزش واحدهای تولیدی و ایجاد فضای مشترک کاری به منظور ایجاد نوآوری در واحدهای تولیدی اقدام می‌شود.

مهدوی استفاده از ظرفیت این مراکز و سایر بخش‌های مرتبط را برای واحدهای تولیدی ضروری دانست و افزود: واحدهای صنعتی برای اینکه بتوانند خود را با شرایط روز سازگار نموده و در جریان تولید باقی بمانند باید در جهت افزایش بهره‌وری تولید و افزایش دانش و تکنولوژی قدم بردارند که این امر مستلزم استفاده از ظرفیتهای موجود است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه