English

استاندار ایلام:

کلنگ زنی بدون ثمر ممنوع است

استاندار ایلام در نشست ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دولت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تشریح دستاوردهای نظام و دولت در یکسال گذشته است.

کلنگ زنی بدون ثمر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا و همه کسانی که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند و با فدای جان خود موجب اقتدار کشور شدند گفت: بر روان پاک همه آنها درود می فرستیم و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای تشریح دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در طول یکسال گذشته جهت تنویر افکار عمومی است.

وی در ادامه گفت: در واقع در هفته دولت عملکرد دولتمردان در یک سال تشریح می شود و در معرض دید و افکار عمومی قرار می گیرد.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که در این هفته وظیفه کارگزاران دولت این است که اقداماتی را که انجام شده را از طریق رسانه ها منعکس کنند اما کلنگ زنی بدون ثمر و زیادی ممنوع است.

وی با عنوان این مطلب که خیلی از معاندین و مخلفان تلاش دارند که اقدامات دولت انعکاس داده نشود و یا کمرنگ شود، گفت: این موضوع وظیفه مدیران و رسانه ها را در انعکاس عملکرد دولت دو چندان می کند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: دستگاه های ملی و حاکمیتی نظیر صدا و سیما باید پمپاژ امید در جامعه باشند و عملکرد های دولت و نظام را بصورت دیداری و شنیداری منعکس کنند.

وی ادامه داد: فارغ از هر نوع نگاه قومی و قبیله ای باید کار کنیم و نگاه ما باید ملی، حاکمیتی و جامع نگرانه باشد و از تمامی امکانات و خدمات برای کمک به مردم، دولت و نظام استفاده کنیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه انصاف در بیان واقعیت ها بسیار مهم است و جهاد تبیین رسانه و صدا و سیما این است که واقیعت‌ها را به اطلاع مردم برساند، گفت: دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها عملکرد خود را در قالب بنر در سطح شهر نصب کنند و از ظرفیت خبرگزاریها و فضای مجازی و مطبوعات در انعکاس عملکرد ها به نحوه احسن استفاده کنند.

وی در ادامه خواستار شد: ائمه جمعه در شهرستان عملکرد دولت و نظام را تشریح کنند و فرمانداران در شهرستان ها نیز برای انعکاس اقدامات دولت در استان اهتمام جدی باشند.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه هفته دولت امسال با دولت های قبل بسیار متفاوت است، افزود: دولت سیزدهم در شرایطی روی آمد که دولت قبل ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به خزانه بدهکار و حتی برای پرداخت حقوق کارمندان با مشکل مواجه بود.

وی ادامه داد: زمانی که دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرد نقدینگی کشور بسیار بالا بود و همین نقدینگی بالا موجب شده بود تورم و بی ثباتی اقتصادی ایجاد شود، اما با تلاش رییس جمهور و همکاری همه دولتمردان این مشکلات حل شد.

بهرام‌نیا با اشاره به اقدامات دولت در کاهش شیوع کرونا گفت: در مقطعی که دولت سیزدهم روی کار آمد روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا فوت می شدند که با اهتمام جدیت دولت این آمار بسیار کاهش یافت.

وی مهار کرونا و اصلاح ساختار اقتصادی را مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هیچ یک از دولت ها قادر به چنین ریسکی نبوند که در ابتدای کار خود دولت اقدام به جراحی اقتصادی کند.

استاندار ایلام در بخش سوم سخنان خود نبود هتل در مهران را خلا بزرگ برای استان عنوان کرد و گفت: لازم است ساخت چندین هتل در مهران از طریق بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از مدیرکل صنایع دستی خواست نمایشگاه صنایع دستی و سوگواره را ایجاد کند.

بهرام‌نیا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه های مراسم اربعین گفت: بایست همزمان با پیش بردن برنامه‌های اربعین دیگر امور استان نیز پیش برود.

وی یادآور شد: اربعین امسال مردمی برگزار می شود و محور کار مردم هستند و ماندگاری نهضت عاشورا و محرم هم مردمی بودن است و در این زمینه استانداری ایلام، ستاد اجرایی مردمی اربعین در استان است.

در این نشست فرشید زرگوش مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری بعنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه