English

در چهارمین روز هفته دولت؛

شبکه جمع آورى فاضلاب شهر رودان بهره بردارى شد

در چهارمین روز از هفته دولت، پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان رودان، به بهره برداری رسید.

شبکه جمع آورى فاضلاب شهر رودان بهره بردارى شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در چهارمین روز از هفته دولت، پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب رودان، با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان، به بهره برداری رسید.

جواد منصوری قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان در این باره گفت: این پروژه به طول 5.6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال، به بهره برداری رسیده است.

 منصوری هدف از اجرای این پروژه را افزایش ضریب پوشش شبکه فاضلاب شهری، کاهش آلودگی های محیط و منظر شهری، ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی و کاهش سطح آلودگی منابع آب سطحی، بیان کرد.

وی در خصوص جزییات اجرای طرح فاضلاب رودان، گفت: فاز اول پروژه فاضلاب رودان شاملف تصفیه خانه، خط انتقال به طول 7/3 کیلومتر و شبکه اصلی و فرعی به طول 4/36 کیلومتر در حال  بهره برداری است.

منصوری افزود: ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب رودان 7 هزار و 258 متر مکعب در شبانه روز است که روش تصفیه آن لجن فعال با راکتور کاروسل است.

  وی اضافه کرد: حجم پساب تولیدی تصفیه خانه 84 لیتر بر ثانیه و  اعتبار هزینه شده این طرح 300 میلیارد ریال است.

قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اظهار داشت: در حال حاضر 40 درصد طرح فاضلاب شهر رودان اجرا شده است و تعداد انشعابات نصب شده فاضلاب تاکنون یک هزار و 869 فقره بوده  است که تا تیر ماه سال 99 تعداد سه هزار انشعاب اضافه و نصب خواهد شد.

به گفته وی؛ براساس برنامه پیش بینی شده، جمعیت تحت پوشش طرح جمع آوری فاضلاب رودان در سال مبدا 32 هزار و 940 نفر و در سال مقصد 52 هزار و 200 نفر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه