English

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛

پایگاه امداد و نجات بین شهرى در رودان بهره بردارى شد

پایگاه امداد و نجات بین شهرى یادمان شهداى رهدار جمعیت هلال احمر شهرستان رودان، باحضور سرپرست معاونت سیاسى و امنیتى و رئیس سازمان امداد و نجات کشور، افتتاح شد.

پایگاه امداد و نجات بین شهرى در رودان بهره بردارى شد

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى هرمزگان، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهرى شهرستان رودان، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادى کشور، بهره بردارى و تجهیز این پایگاه امدادى با اعتبار  ٢/٥میلیارد تومان، رقم خوب و مطلوبى است.

میرزاد با اشاره به وضعیت فعلى کشور و تحریم هاى پیش رو، گفت: دولت از صادرات ٢/٥ میلیون بشکه نفت در روز، به ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار بشکه رسیده است، خوشبختانه جهانیان به مقاصدى که در این خصوص دنبال می کردند، نرسیدند.

سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى هرمزگان، عنوان کرد: جمهورى اسلامى ایران از آزمون سختى که در آن قرار گرفته بود سربلند بیرون آمد، مردم، این روزهای جنگ اقتصادى را نیز مانند هشت سال جنگ تحمیلى با مقاومت پشت سر مى گذارند.

عباس میرزاد ادامه داد: این که نام این پایگاه امداد و نجات جاده اى، با عنوان شهدا مزین شده جاى تقدیر و تشکر دارد.

در انتهاى مراسم افتتاح پروژه پایگاه امداد و نجات بین شهرى، یادمان شهداى رهدار جمعیت هلال احمر   رودان که باحضور  رئیس سازمان امداد و نجات کشور، افتتاح شد؛ از  واقف زمین پایگاه امداد و نجات بین شهرى شهرستان رودان، محمد آشورى با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه