English

آیدین مرادی خبر داد؛

آزادسازی ۳۵۰ کیلومتر از حریم راه های شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: در 4 ماهه گذشته 350 کیلومتر از حریم راههای شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز آزادسازی شده است.

آزادسازی 350 کیلومتر از حریم راه های شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیدین مرادی ، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در بازدید از محور سربند اصلاندوز با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راهها خط قرمز راهداری است گفت: در مدت یاد شده گشت های راهداری از 58 مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری کرده اند.

وی بیان کرد: با حضور 480 مورد گشت راهداری در محورها از 6 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد می گوید: در 4 ماهه گذشته با اخذ دستور قضایی 11 مورد قلع و قمع و آزادسازی در حریم راهها انجام شده است.

مرادی گفت: با تلاش راهداران 275 مورد تابلوهای تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب برچیده و 36 مورد دکه های غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

وی در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه، تسطیح 38 کیلومتر از شانه راه و اصلاح افتادگی شانه را در این دو شهرستان یادآور شد و گفت: در مدت یاد شده 945 مورد از پل ها و نقاط پربرخورد با دپوی مصالح آشکارسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد از تسطیح و موج گیری 153 کیلومتر از راههای روستایی و مرزی شهرستانهای پارس آباد و اصلاندوز در 4 ماهه گذشته خبرداد و گفت: در مدت یاد شده با هدف حفظ و نگهداری از حریم راهها 345 کیلومتر از حریم راههای این شهرستان توسط راهداران تسطیح و پاکسازی شده است.

مرادی تنقیه و پاکسازی 268 دستگاه از پل ها، شستشوی 38عدد از حفاظ ها و نرده پل ها، رنگ آمیزی 76 مورد از سرعتکاهها، پاکسازی 310 متر مکعب از حریم راه و ورودی روستاها از نخاله، انجام 9هزار و 400 متر مکعب عملیات ریزش برداری، شستشوی 6 هزار عدد تابلو و علائم راه و همچنین نصب و تعمیر 16 شاخه گاردریل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در شهرستانهای مرزی پارس آباد و اصلاندوز برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه