English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

آزادسازی۴۱ هزار متر اراضی کشاورزی / تخریب ۳۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 41 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزش یک هزار و 230 میلیارد ریال در منطقه ییلاقی کیاسر از توابع شهرستان خبر داد.

آزادسازی41 هزار متر اراضی کشاورزی / تخریب 36 فقره ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و در پی تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی و تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در بخش چهاردانگه از توابع شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی در اجرای 36 فقره آرای قضایی و احکام صادره با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی، 41 هزار متر از اراضی کشاورزی را رفع تصرف و اعاده به وضع سابق کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش زمین رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک هزار و 230 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهمان اصلی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرزایی با تأکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه