English

بهرام خیاوی خبر داد:

شناسایی ۷۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: ۷۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در شهرستان اردبیل توسط راهداران شناسایی و قلع و قمع شده است.

شناسایی 75 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردبیل در بازدید از بزرگراه اردبیل سرعین گفت: با فعالیت گشت راهداری در محورها ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و ۵ مورد نیز تخریب و قلع و قمع شده است.

وی با اشاره به اینکه راهداران ۳۵ مورد درختکاری و ساخت و ساز غیرمجاز را متوقف و با دستور قضایی اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ کرده اند گفت: از ۹ مورد حفاری و شانه سازی غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردبیل با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی گفت: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است و در این راستا با متخلفان به شدت برخوردهای قانونی انجام می شود.

خیاوی شناسایی،برخورد و قلع وقمع ۳۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز را در یک ماهه گذشته یادآور شد و گفت: ۱۵۰ عدد تابلوی الزامی و ۱۳۰متر مربع نیز تابلوهای اطلاعاتی در راههای اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان بازسازی و نصب شده است.

وی از جابجایی ۱۲۷ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل در فروردین ماه سالجاری خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۹ هزار برگ بارنامه نیز توسط شرکت های حمل ونقل کالا صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردبیل تعداد شرکت های فعال کالا و مسافری را در این شهرستان ۵۵ شرکت برشمرد و از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و راننده رسیدگی شود.

خیاوی نصب 100 متر حفاظ در پرتگاهها و آبروها، اصلاح ۴ هزار کیلومتر شیب شیروانی راهها،نصب ۴۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد،ایمن سازی رمپ های ورودی و خروجی محور اردبیل نمین و اصلاح و بازسازی ۱۳۰ کیلومتر از کانال های طرفین راههای اصلی ،فرعی و روستایی را از اقدامات مهم راهداری اردبیل در ماه گذشته عنوان کرد.

وی گفت: راهداران شهرستان 3/5 کیلومتر از راه روستایی ثمرین را در فروردین ماه تعریض و بهسازی کرده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه