English

فرماندار ساری:

استبداد و اختناق فکری در نظام اسلامی وجود ندارد/ سیاست ما جذب است نه جبر

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه در نظام اسلامی استبداد و اختناق فکری وجود ندارد، تصریح کرد: ما در شهرستان ساری به دنبال خصومت سیاسی نیستیم بلکه به دنبال برپایی کرامت شهر هستیم و بنابراین از سیاست ستیز و جبر، طرد و انکار پرهیز کرده و با سیاست جذب در پرتو گفتگو به دنبال هم بختی برای رسیدن به توسعه هستیم.

استبداد و اختناق فکری در نظام اسلامی وجود ندارد/ سیاست ما جذب است نه جبر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی نوبخت در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهرستان ساری با فرماندار مرکز استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به اینکه روحیه شهدا بر گرفته از فرهنگ و تفکر عاشورا بود، اظهار داشت: عاشورا یعنی تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه؛ امری که در شهدای تاریخ انقلاب اسلامی متبلور شد.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی خواند و ادامه داد: موضوع اصلی انقلاب ما تشکیل گزاره تمدن نوین اسلامی است که تحقق این امر روحیه‌ای جهادی، بسیجی و استشهادی همچون منش و مسلک برادران پاسدار انقلاب اسلامی را می‌طلبد.

نوبخت فرماندار سارینوبخت فرماندار ساری

فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق‌جو، حق‌طلب، حق‌خواه و حق‌محور است، تصریح کرد: رسالت ما در شهرستان ساری تشکیل کرامت شهری است که مد نظر نماینده ولی فقیه در استان مازندران است و برای تحقق این امر به دنبال بازگشت به کلید واژه‌های اصیل انقلاب یعنی مستضعفان، عدالت و آزادی هستیم.

وی با بیان اینکه جامعه مشروع در پرتو عدالت‌خواهی حرکت خواهد کرد، افزود: هر زمان دولت‌ها با اعتقاد و التزام راسخ به این محور و با تفکر بسیجی و اعتقادی در تلاش و تکاپو و با شجاعت و جسارت از ادبیات و فرهنگ عاشورایی بهره‌مند شدند به سمت پیشرفت و توسعه گام برداشتند که نمونه آن را در برخی از دولت‌ها شاهد و ناظر بودیم.

نوبخت فرماندار سارینوبخت فرماندار ساری

نوبخت با بیان اینکه در نظام اسلامی استبداد و اختناق فکری وجود ندارد، گفت: ما در شهرستان ساری به دنبال خصومت سیاسی نیستیم بلکه به دنبال برپایی کرامت شهر هستیم و بنابراین از سیاست ستیز و جبر، طرد و انکار پرهیز کرده و با سیاست جذب در پرتو گفتگو به دنبال هم بختی برای رسیدن به توسعه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه