English

استقبال درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) از تمام مراکز درمانی و کادر پزشکی

مسئول درمانگاه صلواتی سیدالشهدا، از تمام مراکز درمانی و کادر پزشکی برای پیوستن به این درمانگاه، دعوت کرد.

استقبال درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) از تمام مراکز درمانی و کادر پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج قم، طاهایی مسئول درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در نشست خبری درمانگاه صلواتی سیدالشهدا،به ۳۰ پزشک فوق متخصص،متخصص و عمومی در این درمانگاه اشاره کرد و گفت: این درمانگاه در بخش چشم‌پزشکی، گوارش، قلب، ارتوپدی، اورولوژی، پوست و مو، اطفال، مامایی، تغذیه، ژنتیک اعصاب، اعصاب و روان، مشاوره روانشناسی فعالیت می‌کند و تهجیزات مربوط به هر رشته را در اختیار دارد که در واقع یک پلی کلینیک کامل است.

وی افزود: ۶۰ نفر در طول این دو روز (تاسوعا و عاشورا) از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت یک سره در حال خدمات رسانی می‌باشند.

دکتر طاهایی عنوان کرد: کادر درمان درکنار ما آماده خدمات رسانی به زائزان و مجاوران حضرت معصومه هستند علاوه بر این بحث دیگر خدمات رسانی در طول سال برای نیازمندان است که در نظر داریم برای کسانی که هزینه درمان را ندارند، در بعضی از کلینیک هایی که با ما اعلام همکاری کرده اند خدمات ارائه دهیم.لذا از تک تک پزشکان و مراکز درمانی دعوت میکنم به این پویش بپویدند و از یک نفر تا هر چند نفر که مایل هستند با معرفی ما در طول سال، به درمان بپردازند.

آقای خامه یار مسئول دیگر درمانگاه سیدالشهدا به ۲۳ سال سابقه درمان در این درمانگاه اشاره کرد و افزود: این کار خیر ۲۳ سال است که در حال انجام است و ما دراین سالها شاهد حضور ۴ مسئول سابق  ریاست علوم پزشکی بوده ایم.

وی اظهار داشت:در این ۲۳ سال هر بار شاهد حضور ۳۰ دکتر فوق متخصص،متخصص و پزشک در درمانگاه بوده ایم و پیش بینی میشود امسال این رقم به ۵۰ پزشک برسد و هیچ سالی مانند امسال شاهد حضور پر رنگ پزشکان نبوده ایم.

خامه‌یار در ادامه افزود: در این دو روز از پزشکانی استفاده میکنیم که امکان دسترسی مردم به آنها در تاسوعا و عاشورا وجود ندارد. با توجه به زمان کرونا و احتمال جلوگیری از تجمع،آمادگی ارائه خدمات در منازل را داریم و همچنین برای بیماران کرونایی نیازمند ۱۰۰ کپسول اکسیژن و تخت در نظر گرفته ایم که به صورت جداگانه به خانه هر بیمار میفرستیم.

وی گفت:با همت آقای دکتر طاهری مدیریت این درمانگاه،با برخی از مراکز درمانی صحبت کرده ایم و این مراکز قبول کرده اند تا ۷۰ درصد تخفیف برای بیماران در نظر بگیرند که یک نمونه از این مراکز درمانگاه ایرانیان است که جهت ارائه خدمات دندان پژشکی به بیماران نیازمند اعلام آمادگی کرده است.شایان توجه است برخی از داروخانه های استان از تخفیف ۵ درصدی تا ۲۰ درصدی دارو های خود برای بیمارانی که ما برای آنها نسخه صادر میکنیم در نظر  اعلام همکاری کرده‌اند.

خامه‌یار عنوان کرد: در زمان کرونا ۱۵۰۰تا۲۰۰۰مراجعه کننده داشته‌ایم که این رقم در برخی از سالها به ۵۰۰۰ مراجعه رسید و در صورتی که بدانیم مراجعه کننده های بیشتری در این ایام به درمانگاه ما مراجعه دارند،ساعات کاری را افزایش میدهیم.در سال گذشته با توجه به حجم انبوه مراجعات حدود ۲۵۰ نفر را بعد از عاشورا درمان کردیم و درصورتی که پزشک تشخیص دهد بیمار نیاز به کمک بیشتری دارد،در مطب همان دکتر بیماران را رایگان و بدون نوبت درمان میکنیم.

خامه‌یار عنوان کرد: تهجیزات ما برای هر بخش کامل است و درصورت کمبود امکانات ار توان بیمارستان کامکار به صورت مستقیم استفاده میکنیم.

خامه‌یار در پایان خاطر نشان کرد: غیر از ‌احداث این درمانگاه و ارائه خدمات در روز تاسوعا و عاشورا اقدام به احداث درمانگاه قبل از اربعین در زابل،ساخت مسجد و خانه بهداشت در روستا های مناطق کم‌برخوردار،ارائه سبدمعیشتی و لوازم‌التحریر به نیازمندان  از دیگر اقدامات پایگاه درمان سیدالشهدا است.

درمانگاه صلواتی سید شهدا واقع در باجک۱-دبیرستان دین و دانش، در دو روز(تاسوعا و عاشورا) از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده ارائه خدمات به همشهریان و زائران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه