English

با حضور روحانیون سراسر کشور؛

ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور برگزار شد

ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک۳۱۳ جنب مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.

ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک۳۱۳ جنب مسجد مقدس جمکران قم با حضور روحانیون سراسر کشور در دو روز برگزار شد.

در ابتدای این نشست رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر ضمن عرض خیر مقدم، با اشاره به اینکه امیدواریم در این نشست بتوانیم نهایت استفاده و بهره را ببریم، عنوان کرد: لطایف قرآنی به عنوان یک الگو که بتواند در هیأت‌های مختلف پیاده شود، در این نشست بیان شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در برخی از هیأت‌ها که از لطایف قرآنی استفاده می‌شد، مخاطبین رضایت بسیاری داشته‌اند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی صرامی یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: نصرت عام به معنای دعوت دیگران به نصرت از امام است و این موضوع از هر تکلیفی بر ما واجب‌تر است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین امیری طیبی با بیان اینکه یکی از ارکان ایمان پذیرش ولایت سلطانی امام زمان(عج) است، عنوان کرد: در احادیث و روایات آمده است که اگر این ولایت سلطانی اطاعت شود تمام امور اقامه خواهد شد واگر اطاعت نشود تمام امور روی زمین خواهد ماند.

بعد از ظهر روز نخست همایش نیز شاهد برپایی کمیسیون‌های تخصصی ایده پردازی بودیم.

سید علی حسینی مسئول دفتر منبر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه محوریت این نشست بحث جهاد تبیین بوده است، اظهار کرد: تلاش کردیم در این کمیسیون‌ها به مهم‌ترین موضوع ذیل جهاد تبیین که نصرت عام و خاص ولی عصر(عج) است بپردازیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای این کمیسیون‌ها یک محتوا ارائه شد و سپس روحانیون به ایده‌پردازی مشغول شدند، عنوان کرد: تعداد سه کمیسیون در حاشیه این نشست برگزار شد که هرکدام در حدود دو ساعت و نیم زمان برد.

مسئول دفتر منبر جامعه ایمانی مشعر در پایان تاکید کرد: در این کمیسیون‌ها مستندات تاریخی، روایی و قرآنی بحث نصرت عام و خاص امام زمان(عج) مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در دومین روز از همایش نیز آیت الله شب زنده دار عضو شورای نگهبان اظهار کرد: اگر در مقام تبلیغ تنها و تنها رضایت خداوند را مدنظر قراردهیم، خداوند متعال نیز اثربخشی را به کلام ما عنایت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه