English

سرمایه گذاری مستقیم یک شرکت بین المللی در شرکت دانش بنیان یزد

طی مراسم تفاهم نامه سرمایه گذاری و انتقال فناوری بین شرکت های کوانتوم شنزن (از جمله زیر مجموعه های هوآوی) و شرکت مهام الکترونیک که در پارک علم و فناوری یزد استقرار دارد، به امضا رسید.

سرمایه گذاری مستقیم یک شرکت بین المللی در شرکت دانش بنیان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، براساس این تفاهم نامه همکاری، شرکت چینی طی مدت دوسال، مبلغ یک میلیون دلار در حوزه تولید تجهیزات 4G و 5G در شرکت مهام الکترونیک سرمایه گذاری خواهد نموده و از امکانات فنی، تجهیزاتی و زیرساختی این شرکت در ازای انتقال فناوری تولید، استفاده خواهد کرد.

بهزاد جوکار، مدیرعامل شرکت مهام الکترونیک مستقر در پارک علم و فناوری یزد، با اشاره به راهبردهای این شرکت و تلاش برای تولید محصولات جدید با فناوری های نوین و برنامه های انتقال فناوری، مشارکت های بین المللی و تولید در کلاس جهانی را از جمله سیاست های اساسی مجموعه مهام الکترونیک معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت چینی کوانتوم شنزن نیز با ابراز خوشحالی از امضای این سند همکاری برخی از توانایی های فنی، فناورانه و سیاست های این شرکت در حوزه سرمایه گذاری های بین المللی را تشریح کرد.

مهندس اسماعیل کریمی، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد نیز از حمایت ویژه پارک از فعالیت های بین المللی و سرمایه گزاری های مشارکتی با طرف های خارجی خبر داد.

گفتنی است این تفاهم نامه در دفتر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد و با حضور مدیر این مجموعه و گروهی از مدیران هر دو شرکت به امضا رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه