English

اولین دوره مسابقات فوتسال پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

اولین دوره مسابقات فوتسال جام اقبال (فن کاپ) از روز دوشنبه سوم مردادماه در سالن ورزشی شهدای کارگر یزد برگزار شد.

اولین دوره مسابقات فوتسال پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به ابتکار پارک علم و فناوری یزد، اولین دوره مسابقات فوتسال جام اقبال (فن کاپ) از روز دوشنبه سوم مردادماه در سالن ورزشی شهدای کارگر یزد، به منظور گرامیداشت سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار گردید. به گفته مسئول برگزاری مسابقات فوتسال این دوره از بازی ها با حضور ۱۴ تیم از شرکت های فناور و دانش بنیان و دو تیم از سازمان تامین اجتماعی استان یزد در چهار گروه برگزار شد.

مسعود نیک سیرت، مدیر بازاریابی پارک علم و فناوری یزد، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین جامعه فناور و نوآور بیان نمود و اظهار داشت: ایجاد فضای رفاقت، همدلی، هم افزایی و ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی از دستاوردهای این دوره از مسابقات بود.

نیک سیرت افزود: استقبال خوبی از برگزاری این مسابقات به عمل آمد و شرکت های فناور به جای خالی برگزاری چنین رویدادهایی در بین جامعه فناوران اشاره داشته و از پارک علم و فناوری یزد تقاضای ادامه دار بودن برگزاری چنین رویدادهایی را داشتند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این رویداد ورزشی با حضور رئیس محترم پارک علم و فناوری یزد، معاون پشتیبانی پارک، مدیر محترم روابط عمومی، مدیر محترم پردیس زیست فناوری و مدیران محترم از سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از تیم های برتر تجلیل به عمل آمد.

در این دوره از مسابقات تیم مدیریت درمان به مقام قهرمانی و تیم های فن پژوه و دیاکو به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه