English

آمادگی کامل پارک علم و فناوری یزد برای همکاری با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

با افتتاح دفتر استانی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، چتر حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان یزد گسترش یافت.

آمادگی کامل پارک علم و فناوری یزد برای همکاری با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نادری منش، مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در پارک علم و فناوری یزد، با گروهی از شرکت های منتخب دیدار داشته و از راه اندازی دفتر استانی این صندوق در یزد خبر داد.

وی با اشاره به آغاز به کار این صندوق از سال ۱۳۷۵ اظهار داشت: اگرچه این صندوق در ابتدا بر حوزه فناوری اطلاعات و صنایع الکترونیک متمرکز بوده است اما با تغییر و توسعه ظرفیت های قانونی در سال های بعد، هم اکنون سیزده حوزه فناوری نظیر نانوفناوری، فناوری های زیستی و … نیز تحت پوشش حمایت های این صندوق قرار می گیرند.
نادری منش افزود: در این صندوق تخصصی، انواع حمایت های مالی با نرخ ترجیحی ۵ تا ۱۵ درصد و نیز بسته ای از دیگر خدمات مرتبط با تامین مالی نظیر ارائه ضمانت نامه های بانکی، ارزشگذاری، سرمایه گزاری خطر پذیر و … نیز انجام می گیرد.
وی به ویژه برنامه های صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته در سال دانش بنیان نیز اشاره کرد و افزایش سقف تسهیلات، بالابردن چشمگیر سرمایه صندوق و تمرکز بر حوزه های جدید، پارک های فناوری و شرکت های دانش بنیان را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.
گفتنی است در این دیدار، گروهی از شرکت های منتخب به بیان دیدگاه های خود پرداخته و درخواست های ایشان مورد بررسی قرار گرفت. عباس باقی، قائم مقام معاونت فناوری پارک علم و فناوری یزد، نیز در این دیدار بر علاقه مندی و آمادگی کامل این سازمان برای همکاری های همه جانبه با این صندوق خبر داد و از راه اندازی دفتر استانی صندوق با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد استقبال کرد.

  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه