English

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان اصفهان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در150 بقعه متبرکه استان اصفهان همزمان با ماه محرم خبر داد.

اجرای  طرح بصیرت عاشورایی در 150 بقعه متبرکه استان اصفهان

حجت‌الاسلام ولی الله روان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: امسال طرح بصیرت عاشورایی در 150 بقعه استان اصفهان در  دو ماهه محرم و صفر از 8 مرداد تا 5 مهر ماه اجرا می شود.

 وی افزود: طرح بصیرت عاشورایی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در امامزادگان سطح یک، دو و سه استان اصفهان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شاخص‌ترین برنامه ها در 14 امامزاده سطح  یک اجرایی می شود، بیان کرد: با افزایش مجدد شیوع کرونا و افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان اصفهان توصیه ما این است که از فضاهای باز بقاع برای برگزاری مراسم استفاده و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

حجت الاسلام روان با اشاره به راه اندازی کاروان عزا با اجرای مداحان و ذاکران جوان و نوجوان در ماه محرم دامه داد: در بقاع سطح دو سخنرانی‌ها، تعویض پرچم، برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا و برپایی خیمه معرفت نیز از برنامه‌های بقاع سطح دو و سه است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ارتباط با برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: راه اندازی استیج، همکاری با شبکه های استانی و ملی، برگزاری مراسم تعویض پرچم در روز اول محرم با حضور هیئات مذهبی، برگزاری همایش رهروان زینبی، برگزاری همایش نوجوانان حسینی در روز 13 مرداد، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در روز  جمعه 14 و برگزاری مراسم‌های ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی 16 و 17 مرداد، برگزاری نماز ظهر عاشورا از جمله برنامه‌های بقاع سطح یک استان اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه