English

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه استان اصفهان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای 100 عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان اصفهان در دهه فجر امسال خبر داد.

اجرای 100 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه استان اصفهان

به  گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تبریک ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: برای گرامی داشت چهل و سومین جشن انقلاب 100 عنوان برنامه در دهه فجر 1400 در بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می شود.

 وی با بیان اینکه همه ادارات اوقاف در شهرستان‌های استان اصفهان برنامه های مختلفی را برای گرامی داشت این ایام در دستور کار قرار داده‌اند، اظهار داشت: آذین بندی، فضا سازی و تبلیغات محیطی امامزادگان و شعاع پیرامون آن، برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی بقاع متبرکه و نصب آن بطور دائمی، پخش آواهای ماندگار و خاطره‌انگیز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه و استفاده از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در تبلیغات محیطی از جمله اقدامات در دستور کار است که در همه بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه غبارروبی همه امامزادگان نیز در دهه فجر امسال در دستور کار است، افزود: همچنین در بقاع شاخص استان زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی (ره) به کشور به صدا در می آید.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است، اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدا نیز در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و یادواره شهدای طلاب نیز در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 23 محفل انس با قرآن و نهج البلاغه در استان اصفهان ادامه داد: تجلیل از فعالان قرآنی نیز در کنار برگزاری این محافل انجام می‌شود.

حجت الاسلام روان با اشاره به اینکه برگزاری جین انقلاب همراه با برنامه‌های شاد و تئاتر نیز در دهه فجر امسال در بقاع متبرکه استان اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری بیش از 20 برنامه سبک زندگی اسلامی نیز در این ایام در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع 100 عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان اصفهان برای گرامی داشت چهل و سومین جشن انقلاب برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه