English

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تشریح کرد؛

برنامه های اوقاف به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اصفهان

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اصفهان ویژه برنامه‌های اوقاف را تشریح کرد.

برنامه های اوقاف به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در 28 بقعه شاخص استان اصفهان اجرای ویژه برنامه‌هایی در دستور کار است و مابقی برنامه‌ها در دیگر بقاع به صورت مجازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا شب ویژه برنامه تجلیل از 18 نفر از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در این آئین که با حضور فرماندار این شهرستان که خود از جانبازان دفاع مقدس است برگزار می‌شود آئین تجلیل از رقیه‌های مدافعان حرم را خواهیم داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: منظور از رقیه‌های مدافعان حرم دختران زیر سه سال این عزیزان است که شناسایی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام روان غبارروبی گلزار شهدا در همه امامزاده‌هایی که دارای گلزار شهدا هستند را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: دیدار بسیجیان ادارات اوقاف با خانواده های شهدا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات در دستور کار است.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز آئین تجلیل از هشت نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در 10 امامزاده شاخص استان اصفهان همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

حجت الاسلام ولی اله روان برگزاری یادواره شهدا در بقاع دارای گلزا شهدا را نیز از دیگر برنامه‌های ر دستور کار بقاع متبرکه استان اصفهان اعلام کرد و گفت: همچنین ویژه برنامه‌ای از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ناحیه‌های یک و دو اوقاف شهرستان اصفهان برای غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین باید توجه داشت که در هر یک از امامزاده‌های استان اصفهان که امکان برپایی نمایشگاه کتاب را داشته باشد این نمایشگاه برپا خواهد شد.

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  بیان کرد: همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس در برخی از بقاع متبرکه حضور یافته و به صورت مجازی این دوران را برای مخاطبان شبکه های اجتماعی بقاع روایتگری خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی