English

وزیر آموزش و پرورش:

طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در خراسان رضوی بزودی تکمیل خواهد شد

وزیر آموزش پرورش با بیان اینکه طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در خراسان رضوی بزودی تکمیل خواهد شد گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک ارگان‌های مردمی، چون مجمع خیران مدرسه ساز، وضع تحصیلی مناسبی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در خراسان رضوی بزودی تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف نوری وزیر آموزش پرورش در سخنانی عنوان کرد: به کمک مسئولان استانی، به زودی برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در این استان اقدام خواهیم کرد.

نوری در حاشیه سفر به خراسان رضوی و شهرستان چناران به خبرنگار ما اظهار داشت: این شهرستان دارای تعداد زیادی دانش آموز با تعداد کمی مدارس است و اگر طرح‌های نیمه تمام به بهره‌برداری نرسد به زودی مدارس چناران باید در ۳ نوبت به دانش‌آموزان خدمات بدهند.

وزیر آموزش پرورش با اشاره به حضور ارزشمند خیران مدرسه ساز تصریح کرد: در این شهرستان در دیداری با رئیس مجمع خیران مدرسه ساز، در زمینه تعاملاتی با این مجمع برنامه ریزی شده است.

وی همچنین در ادامه این سفر و حضور در منطقه گلبهار متذکر شد: گلبهار شهرستان جدیدی است که قابلیت پذیرش توریست را دارد و به همین علت برای پیشرفت آن برای ما قابل اهمیت است.

نوری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با کمک ارگان‌های مردمی، چون مجمع خیران مدرسه ساز، وضع تحصیلی مناسبی را در گلبهار برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه