English

امیر شوشتری:

کسب مدال طلای المپیاد جهانی شیمی توسط دانش آموز مشهدی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی شیمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره در مسابقات چین شدند.

کسب مدال طلای المپیاد جهانی شیمی توسط دانش آموز مشهدی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: محمدحسین برکاتی دانش آموز مشهدی موفق به کسب یکی از مدالهای طلای تیم المپیاد شیمی ایران شد.

شوشتری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: مدال آوران ایرانی المپیاد جهانی شیمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره در مسابقات چین شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تیم پسران المپیاد شیمی جمهوری اسلامی ایران ۲ مدال طلا توسط  محمدحسین برکاتی و ایلیا کهوند و ۲ مدال نقره توسط سید امیر حسین رضوی و امیرمحمد حسینی کسب کردند.

وی در ادامه این خبر متذکر شد: محمدحسین برکاتی دانش آموز دبیرستان شهید هاشمی نژاد یک مشهد حایز این افتخار بزرگ برای جامعه فرهنگیان کشور و استان به خصوص خانواده سمپاد شده است.

شوشتری در خاتمه خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز است و امسال پنج دانش آموز این استان به المپیادهای علمی جهانی اعزام شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه