English

علی اصغر اصغری:

گازسوز کردن رایگان ۱۵ هزار خودرو در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: حدود ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودروها فعال هستند و از این تعداد ۱۸ کارگاه گازسوز کردن خودروهای عمومی را رایگان انجام می‌دهند.

گازسوز کردن رایگان ۱۵ هزار خودرو در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تاکنون ۱۵ هزار خودرو در این منطقه به صورت رایگان گازسوز شده اند و ۲ هزار خودرو دیگر نیز در نوبت قرار دارند.

اصغری در ادامه این خبر اضافه کرد: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودروها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

وی همچنین تصریح کرد: نام‌نویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها از اواخر اردیبهشت ۹۹ آغاز شد و همچنان ادامه دارد و متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به مصرف ۵۴ میلیون متر مکعب سوخت سی. ان. جی در تیر ماه امسال تاکید کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال که ۵۲ میلیون مترمکعب بوده افزایش چهار درصدی مصرف سی. ان. جی را نشان می دهد.

اصغری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: ۱۳۸ جایگاه سوخت سی. ان. جی در منطقه خراسان رضوی خدمت رسانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه