English

علی اصغر اصغری:

گازسوز کردن رایگان ۱۳ هزار خودرو عمومی در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: نام نویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها از اواخر اردیبهشت ۹۹ آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

گازسوز کردن رایگان ۱۳ هزار خودرو عمومی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌ و هزار و ۵۰۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.

اصغری در ادامه این خبر اضافه کرد: نام نویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها از اواخر اردیبهشت ۹۹ آغاز شد که همچنان ادامه دارد و متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: ۵۰ کارگاه مجاز در استان برای دوگانه‌سوز کردن خودروها فعال هستند که از این تعداد ۱۸ کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به رایگان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به مصرف سوخت در ایام نوروز متذکر شد: حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب سوخت سی. ان. جی در ایام نوروز امسال مصرف شده است و این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال از افزایش ۱۲ درصدی مصرف حکایت دارد.

اصغری در خاتمه اظهار کرد: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی، معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و رواج مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها، در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی