English

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران خبر داد:

کسب رتبه نخست خدمات‌رسانی «سی. ان. جی» چالوس در کشور

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران از کسب رتبه اول کشوری سی. ان. جی چالوس در بحث خدمات‌رسانی خبر داد و گفت: سوخت‌رسانی بی‌وقفه در مدت بیش از سه سال در سطح و غرب مازندران یک افتخار برای همه است و اینها بر پایه هم‌افزایی و همت همه دستگاه‌های دولتی و همکاران در غرب استان مازندران بوده است.

کسب رتبه نخست خدمات‌رسانی «سی. ان. جی» چالوس در کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، تورج امانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه رسالت و مأموریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و منطقه غرب مازندران، رساندن سوخت‌رسانی مطلوب به مردم و خدمات‌گیران در این حوزه است و گستره کاری ما از نظر جغرافیایی ما از آمل تا ارتفاعات بخشی از استان گیلان و حتی بعضاً البرز را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعداد 40 جایگاه سی ان جی با بیش از 200 ناظر فعال و استاندارد شده در غرب مازندران داریم و همچنین حدود 60 جایگاه سوخت که به بیش از 1200 نازل را خدمات‌‌دهی و پشتیبانی می‌کنیم و نیز بیش از 80 فروشندگی روستایی داریم و پنج ناحیه به عنوان ادارات زیر مجموعه غرب استان مازندران فعالیت می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران با بیان اینکه دو جایگاه سوخت‌گیری هواپیمایی در رامسر و نوشهر داریم که تأمین سوخت آنها با ما است، گفت: گاز مایع ال. پی. جی در بحث گرمایش و مصارف پخت و پز خانگی روستایی، صنایع و حتی تأمین سوخت‌رسانی به ادوات کشاورزی هم با این شرکت در غرب مازندران است.

وی با اشاره به اینکه اگر وقفه‌ای در سوخت‌رسانی پیش بیاید شاهد پیامدهای اجتماعی بالایی خواهیم بود، عنوان داشت: در بحث مدیریت باید سه سرمایه انسانی، ساختاری و رابطه‌ای را در نظر بگیریم که پکیج همه این‌ها سرمایه فکری را تشکیل می‌دهند.

امانی افزود: در زمینه تئوری همه مدیریت خواندیم ولی در مقام عمل با آن آموخته‌ها فاصله زیادی داریم و بنابراین ما در بحث ورودی نیروهایی که شایستگی دارند، ایجاد انگیزه، ارزیابی عملکرد، سیستم جانشین‌پروری در حال کار کردن هستیم اما در بحث سرمایه‌ ساختاری به مکانیزم‌ها مانند زیرساخت‌های آی.‌تی، سیستم‌های پژوهشی، آموزش، تحقیق و توسعه بر می‌گردد و در نهایت سرمایه ارتباطی را مدنظر داریم که در بحث ایجاد اعتماد درون و برون‌سازمانی مورد توجه قرار می‌گیرد و دارای مسئولیت پاسخگویی اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگویی اجتماعی بسیار مهم است و کنترل فضای عمومی در شرایط مختلف مانند پیک مسافر و سرما بسیار حیاتی است، بیان داشت: ما باید منافذ ساختاری و شبکه‌های ارتباطی را بین خودمان و مردم شناسایی کنیم و از این طریق کمک خودمان را از ذینفع بگیریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران گفت: برای جلب اعتماد مردم باید نقاط ضعف خود را بپذیریم و سپس نسبت به برطرف کردن آن تلاش کنیم.

وی از کسب رتبه نخست کشوری سی. ان. جی چالوس در بحث خدمات‌رسانی خبر داد و اظهار داشت: سوخت‌رسانی بی‌وقفه در مدت بیش از سه سال در سطح و غرب مازندران یک افتخار برای همه است و اینها بر پایه هم‌افزایی و همت همه دستگاه‌های دولتی و همکاران در غرب استان مازندران بوده است.

امانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران

امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره موضوع قاچاق سوخت، تصریح کرد: کنترل و قاچاق سوخت جزء شعارهایی بوده است که ما توانستیم تا حد قابل قبولی آن را اجرا کنیم و به دنبال کامل‌تر کردن این اقدامات هستیم که این موضوع با تأکید بر روی فرایندها صورت گرفته است.

وی سوخت‌رسانی زمستانی را بحث روز این شرکت دانست و گفت: حذف بوروکراسی‌های زائد اداری در دستور کار ما قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران تأکید کرد: امکان افزایش ذخیره‌سازی بنزین در غرب مازندران با توجه به حجم مسافران گردشگران بسیار مهم است و باید استفاده از منابع را بلد باشیم و آن را بهینه کنیم.

وی درباره میزان مصرف سوخت در غرب مازندران در 9 ماه گذشته، ابراز داشت: مصرف بنزین با 17 درصد افزایش و نفت و گازوئیل نیز به ترتیب 19 و 3 درصد کاهش داشته است.

این مسئول با تأکید کرد: مردم هرگونه انتقادات در توزیع سوخت و احیاناً خدمات نامطلوب در جایگاه‌های سوخت را با شماره 09627 در میان بگذارند و مطمئن باشند که پیگیری خواهد شد.

وی از نصب و راه‌اندازی «کَهاب» قابل قبول و دارای راندمان معقول در جایگاه‌های سوخت خبر داد و گفت: طرح‌های تشویقی‌‌ لازم هم برای آن در نظر گرفته شد و روند نصب مجدد «کَهاب» در حال انجام است.

امانی تصریح کرد: عرضه سوخت خارج از شبکه در غرب مازندران را هم داریم که می‌تواند بخشی از آن قاچاق سوخت باشد و البته با کمک نیروی انتظامی کشفیاتی در این زمینه داشتیم و پرونده در تعزیرات یا دادگاه‌ها است.

وی ادامه داد: درخواست ما از فرمانداری‌های غرب مازندران در راستای کنترل و پیشگیری از قاچاق سوخت اجرای گشت‌های بیشتر است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران با اشاره به اینکه نیاز به افزایش و توسعه نازل‌های گازوئیل داریم، عنوان داشت: توسعه خودروهای گازسوز باید به نوعی اجباری شود و البته وزارت نفت از ورود خودروهای برقی نیز استقبال می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت مشکل مالکیتی جایگاه سوخت سی. ان. جی شهرداری چالوس واقع در کنار پل آب‌نمای چالوس، تصریح کرد: موضوع همچنان به همان شرایط پابرجاست ولی فعالیت آن برای تأمین سوخت گاز شهرهای کجور و پول و نیز تاکسی‌های درون شهری ادامه دارد و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با رفع مشکلات مالکیتی، مجدداً برای خدمات‌رسانی عمومی فعال شود.

امانی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جابه‌ جایی انبار نفت غرب مازندران در شهر چالوس به نقطه‌ای امن‌تر تدابیری اندیشیده شده است یا خیر، گفت: قطعه زمینی در منطقه سردآبرود چالوس داریم که قابلیت اجرای این پروژه را دارد ولی نیاز به مطالعه بیشتر و البته مدت زمان زیادی برای دست‌یابی به این هدف لازم است ولی در به نظر من لازم است این جا به جایی صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه