English

مهدی دونده اعلام کرد،

واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تایباد

فرماندار تایباد بیان کرد: در حال حاضر بهزیستی تایباد ۱۸۳ خانوار دارای ۲ عضو معلول و ۱۹ خانوار سه عضو معلول دارد و با رصد و پایش انجام شده، ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در تایباد فاقد مسکن هستند.

واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی دونده فرماندار تایباد عنوان کرد: واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تایباد که این تعداد واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد که دارای ۲ عضو معلول هستند، اهدا شده است.

مهدی دونده این سخنان را در حاشیه واگذاری این واحد‌های مسکونی اظهار کرد و ادامه داد: برای ساخت هر یک از این تعداد واحد مسکونی ، ۳۲۰ میلیون ریال از سوی سازمان بهزیستی پرداخت شده و ۴۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات چهار درصد در بازه زمانی پرداختی ۱۲ ساله می‌باشد.

فرماندار تایباد افزود: ۱۰۰ درصد هزینه‌های انشعابات آب، برق و گاز این واحد‌های مسکونی از سوی ادارات متولی رایگان انجام گرفته است و بهزیستی این شهرستان به بیش از پنج هزار خانوار در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر بهزیستی تایباد ۱۸۳ خانوار دارای ۲ عضو معلول و ۱۹ خانوار سه عضو معلول دارد و با رصد و پایش انجام شده، ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در تایباد فاقد مسکن هستند.

دونده اضافه کرد: این نهاد در این شهرستان به چهار هزار و ۴۱۷ معلول خدمات متنوع ارائه می‌کند و هم اکنون ۱۳ پروژه مسکن مهر ویژه مددجویان این شهرستان در دست ساخت است و سال گذشته خیران این شهرستان بیش از ۶۶۰ میلیون ریال به حوزه مرمت و بهسازی واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی این شهرستان کمک کردند.

فرماندار تایباد با اشاره به اعتبارات حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی این شهرستان افزود: در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال به حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت که این رقم در سال جاری ۲ برابر افزایش یافته است.

دونده خاطرنشان کرد: بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت‌های مردمی به ۱۵ هزار نفر از جامعه هدف خود خدمات ارائه می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه