English

کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد تاریخ مصرف‌گذشته در مشهد

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: در بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی از محل نگهداری از این محموله مشاهده شد حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد مخصوص صنف و صنعت درحالی نگهداری می‌شوند.

کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد تاریخ مصرف‌گذشته در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: نظارت و بازرسی از واحد‌های تولیدی باتوجه به نوع تولید محصول به صورت مستمر و دقیق در دستور کار کارشناسان جهاد کشاورزی خراسان رضوی قرار دارد.

شعربافیان در ادامه این خبر اضافه کرد: برای جلوگیری از تخلف‌های وابسته مانند تقلب، احتکار و... تیم ویژه‌ای پیگیری مسائل مربوطه را در دستور کار دائم خود قرار داده است.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: در گشت مشترک رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد و کارشناسان جهاد کشاورزی استان از چندین واحد تولیدی در جاده قدیم مشهد-قوچان حجم زیادی از کیسه‌های آرد از یک واحد تولیدی کشف شد.

وی همچنین تصریح کرد: در بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی از محل نگهداری از این محموله  مشاهده شد حدود ۳هزارو ۵۰۰ کیسه آرد مخصوص صنف و صنعت درحالی نگهداری می‌شوند که تعداد زیادی از آن‌ها تاریخ مصرف گذشته و بخش دیگری از این محموله آرد دچار کپک‌زدگی و حتی آب‌خوردگی بود.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: وقتی کارشناسان به محل خط تولید این کارخانه تولید کیک و کلوچه مراجعه کردند معلوم شد محموله‌های مشکوک در خط تولید در حال استفاده هستند که دستور توقف این اقدام در محل صادر شد.

شعربافیان در خاتمه خبر خود خاطرنشان کرد: اینکه محموله مذکور از کجا تهیه شده و چرا تا به امروز در محل باقی مانده بود و همچنین دیگر حواشی ماجرا در حالی در دستور کار کارشناسان قرار گرفت که موضوع تقلب در تولید، یکی از ابعاد مهم این ماجراست که در این زمینه هم اقدام‌های فنی و کارشناسی در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه