English

وزیر جهاد کشاورزی در شورای اداری روانسر:

۳هزار میلیارد تومان اعتبار به کشاورزی کرمانشاه اختصاص می‌یابد

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری روانسر مطرح کرد: ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار طی سفر هیات دولت به استان کرمانشاه تخصیص خواهد یافت که هزار و پانصد میلیارد تومان آن در حوزه آب و خاک است.

۳هزار میلیارد تومان اعتبار به کشاورزی کرمانشاه اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمانشاه بعنوان نماینده دولت ضمن سفر به شهرستان روانسر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور پیدا کرد.

 سید جواد ساداتی نژاد ،وزیر جهاد کشاورزی و نماینده هیات دولت نیز در این جلسه با تاکید بر ظرفیت های بخش کشاورزی کرمانشاه و شهرستان روانسر گفت: استان کرمانشاه یکی از قطب های توانمند امنیت غذایی در کشور محسوب می شود.

دکتر ساداتی نژاد در ادامه با اشاره به میزان اعتبار تخصیص به استان کرمانشاه در سفر هیات دولت افزود: ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار طی سفر هیات دولت به استان کرمانشاه تخصیص خواهد یافت که هزار و پانصد میلیارد تومان آن در حوزه آب و خاک است.

وی سپس به ظرفیت های کشاورزی استان در اراضی شیبدار جهت ایجاد باغات و استفاده از آب سبز تاکید کرد و گفت : ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه و ایجاد باغات شیبدار به استان تخصیص یافته است و ضرورت دارد با توجه به ظرفیت های منطقه این مهم بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد .

تکمیل طرح کاداستر،ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی ،تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران،توجه به توسعه صنعت دامپروری و دامداری ،توسعه گلخانه ها ،تسریع در آبرسانی به باغات،توجه به سامانه گرمسیری و تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی بود که مورد تاکید دکتر ساداتی نژاد نماینده هیات دولت در سفر به شهرستان روانسر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه