English

علی آراسته خبر داد؛

پرداخت ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی گناباد

رییس اداره بهزیستی گناباد بیان کرد: ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری برای مددجویان تحت پوشش این اداره تخصیص یافت.

پرداخت ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی آراسته رییس اداره بهزیستی گناباد در خبری اعلام کرد: ۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری برای مددجویان تحت پوشش این اداره تخصیص یافت.

آراسته این سخنان را به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد و ادامه داد: از این میزان تاکنون مبلغ ۳۵ میلیارد ریال به بانکهای عامل ارجاع شده است که با پرداخت نهایی آنها برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

رییس اداره بهزیستی گناباد تاکید کرد: طلاق، خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری و سالمند آزاری از جمله آسیبهای اجتماعی گزارش شده به اورژانس اجتماعی بهزیستی گناباد می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی به خانواده های آسیب دیده این بخش طی سال گذشته پرداخت شده است

آراسته در ادامه این خبر اضافه کرد: از مجموع ۳۱ مورد اقدام به خودکشی و یا تصمیم به خودکشی که طی پارسال به اورژانس اجتماعی بهزیستی گناباد گزارش شده است، سه مورد خودکشی موفق انجام شده است.

رییس اداره بهزیستی گناباد همچنین متذکر شد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مهمترین دلایل انجام خودکشی در این شهرستان مسایل خانوادگی، اقتصادی و شکستهای عشقی بوده است.

وی گفت: از مجموع افزون بر ۲ هزار و ۲۵۲ نفر از از افراد توان یاب که در بخشهای مختلف تحت پوشش اداره بهزیستی گناباد هستند، یک هزار و۲۵۲ نفر دارای پرونده توان یاب هستند، یک هزار و ۱۹ نفر خدمات مستمر دریافت کرده و ماهیانه چهار میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات به آنان پرداخت می شود.

رییس اداره بهزیستی گناباد در ادامه همچنین از پرداخت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی برای بازسازی خانه های توان یابان بهزیستی گناباد در یک سال گذشته خبر داد.

آراسته خاطرنشان کرد: از یک هزار و ۴۵ خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی گناباد، ۶۹۴ خانوار مستمری ماهیانه دریافت می کنند و ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمکهای غیر مستمر به زنان سرپرست خانوار این شهرستان در سال گذشته پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی