English

اسکندری خبرداد:

تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌های استان تخصیص پیدا کند.

تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در جمع دهیاران شهرستان مراغه اظهار داشت: ۳ هزار و ۷۶ روستا در استان وجود دارد و سال گذشته ۳۵۲ میلیارد تومان اعتبار بین دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی توزیع شده است.

وی با تاکید براینکه تسهیل‌گری و بسترسازی وظیفه ما است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم سعی بر این است که نگاه تحولی در مدیریت ها و دیدگاه‌ها اتفاق افتد و در این راستا قرارگاه‌های جهادی با نگاه مردمی تشکیل شده است.

اسکندری بیان کرد: توجه به حوزه راه، برق، گاز، آب، مخابرات، بهداشت و درمان و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اولویت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی است.

وی تاکید کرد: تمامی مشکلات ایجاد شده در روستاها به علت ضعف فرهنگی است و باید دهیاران به عنوان بازوان دولت در روستاها به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: معتقدیم روستائیان را باید توانمند کرد و برای آبادانی و عمران در روستاها ضروری است آنان را به سوی مشارکت مردمی سوق دهیم.

اسکندری اشاره کرد: برای تمامی طرح‌های که در روستاها با هدف اشتغالزایی اجرا می‌شود و به خصوص آن‌هایی که دانش‌بنیان باشند تسهیلات در نظر خواهیم گرفت.

وی به ظرفیت کشاورزی شهرستان مراغه اشاره کرد و ادامه داد: توجه به صنایع تبدیلی در شهرستان مراغه متاسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفته است و از این رو اگر دهیاران و تعاونی ها به فکر درآمدزایی پایدار هستند سرمایه‌گذاران را به سمت کارخانه ها و صنایع تبدیلی سوق دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه