English

استاندار مازندران:

جامعه نخبگان دانش بنیانی استان شناسایی و برای توسعه مازندران منسجم شوند

استاندار مازندران گفت: استعدادهای دانش بنیان استان باید شناسایی و دیده شوند و برای کمک به توسعه استان منسجم و سازماندهی شوند.

جامعه نخبگان دانش بنیانی استان شناسایی و برای توسعه مازندران منسجم شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی استان با عنوان اینکه فرمانداران باید در راستای برنامه های این ستاد پای کار بیایند و دستگاه های نظارتی می بایست گزارش دقیق بدهند، اظهار داشت: در همه شهرستان های استان باید مرکز رشد ایجاد گردد و اکنون تنها 8 شهرستان از مرکز رشد برخوردار هستند که می بایست سایر شهرستان ها در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به این که جامعه نخبگان در حوزه دانش بنیان با توجه به شعار سال، می بایست شناسایی و به مجموعه پارک و علم و فناوری معرفی شوند، ادامه داد: نخبگانی که در روستاها سکونت دارند می بایست مورد توجه قرار گیرند و همه باید کمک کنیم جامعه هدف نخبگانی را انسجام ببخشیم.

استاندار مازندران با اشاره به این که از علم نخبگان مازندرانی که در استان های دیگر فعالیت می کنند می بایست برای کمک به استان استفاده شود و مجموعه نخبگان استان می بایست شناسایی شوند، گفت: همایش بزرگ نخبگان استان و نمایشگاه نوآوری های حوزه دانش بنیان می بایست برگزار گردد تا استعدادهای دانش بنیان استان دیده شوند و با برنامه ریزی هایی که پارک علم و فناوری انجام می دهد باید تحت پوشش قرار بگیرند، کارخانه علم و فناوری بدون تردید باید در استان با محوریت مرکزیت استان احداث شود.

وی بیان داشت: صداوسیما می بایست پیوست های رسانه ای در معرفی موضوعات و فعالیت های دانش بنیان ارائه کند که این مهم می تواند حرکت عظیمی را در استان آغاز کند و تمام کارگروه های استان باید پیوست رسانه ای داشته باشند تا متناسب با جایگاه کارگروه پیوست رسانه ای بتواند در دل مردم قرار بگیرد و مردم پای کار بیایند.

حسینی پور با اشاره به اینکه مدیران شهرستانی می بایست برای تحقق مولدسازی دارایی های دستگاه های اجرایی پای کار بیایند، یادآور شد: دستگاه ها ملزم هستند در جهت توسعه زیرساخت های مازندران کاملاً همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه