English

بیژن زاهدی فرد:

داخلی سازی ۳۰ درصد از قطعات هایما در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان بیان کرد: شرکت ایران خودرو خراسان قطعات وارداتی دو محصول ۵ S و ۷ S پلاس از شرکت هایما را مونتاژ کرده است و آن‌ها را تولید می‌کند.

داخلی سازی ۳۰ درصد از قطعات هایما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان اعلام کرد: امسال این شرکت داخلی سازی ۳۰ درصد از قطعات وارداتی محصولات شرکت هایما را در دستور کار قرار داده است.

زاهدی فرد افزود: شرکت ایران خودرو خراسان قطعات وارداتی دو محصول ۵ S و ۷ S پلاس از شرکت هایما را مونتاژ کرده است و آن‌ها را تولید می‌کند و علاوه بر افزایش تیراژ تولید ۵ S و ۷ S هایما پلاس برنامه تولید هایما ۸ S در دستور کار ایران خودرو خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری انجام شده، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان ۲ با تولید روزانه ۲۰ دستگاه آغاز شد که با افزایش تولید آن و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید تا پایان سال می‌توان به تولید ۴۰ هزار دستگاه از این خودرو در سال رسید.

وی در ادامه متذکر شد: خودرو وانت آریسان ۲ کاملا داخلی بوده و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تغییراتی در آن ایجاد شده است که از جمله آن طراحی و ساخت شاسی یکپارچه این خودرو برای اولین بار در ایران با استفاده از دانش بومی است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان تاکید کرد: تنوع رنگی محصول، افزایش قدرت موتور، افزایش حجم منبع گاز سی. ان. جی و افزایش امکانات رفاهی سرنشین و راننده از سایر تغییرات وانت آریسان ۲ است.

زاهدی فرد در خاتمه اظهار کرد: هم اکنون شرکت ایران خودرو خراسان ۲ مدل از خودروی "هایما" و پژو ۴۵ اس. ال. ایکس و پژو پارس تولید می‌کند و ظرفیت اسمی تولیدش در طول سال، ۱۶۸ هزار دستگاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه