English

سیدحامد عاملی خبر داد:

اخذ مجوز راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان

استاندار اردبیل گفت: مجوز راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان اخذ شده است.

اخذ مجوز راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی‌های پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و کشت و صنعت و دام‌پروری مغان و تعامل و همکاری‌های مشترک، مجوز و موافقت اولیه تأسیس پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اخذ شده است.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای  تأسیس پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان گفت: با هماهنگی‌های پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و کشت و صنعت و دام‌پروری مغان و تعامل و همکاری‌های مشترک، مجوز و موافقت اولیه تأسیس پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اخذ شده است.

استاندار اردبیل می گوید: تخصصی شدن کشاورزی و دام‌پروری در سطح استان اردبیل به‌خصوص در دشت زرخیر مغان دارای اهمیت بوده و راه‌اندازی پردیس علم‌وفناوری تخصصی کشاورزی و دام‌پروری مغان می‌تواند صنعت کشاورزی و دام‌پروری استان را به‌سمت دانش و فناوری نوین سوق دهد. 

عاملی گفت: کشت و صنعت و دام‌پروری مغان یک ظرفیت جهانی است که اگر نقش زیست‌بوم، فناوری و دانش‌بنیان بودن محصولات و صنایع تبدیلی آن تبیین شود، می‌تواند جایگاه خود را در صادرات محصولات تولیدی آن در حوزه کشورهای قفقاز تثبیت کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه