English

امیر شوشتری خبر داد؛

کسب ۲ مدال المپیاد جهانی ریاضی توسط دانش آموزان خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: بیش از یک دهه از اخذ مدال طلای ریاضی جهانی توسط دانش آموزان استان خراسان رضوی می‌گذرد که خوشبختانه در آستانه عید بزرگ غدیر این افتخار نصیب استان شد.

کسب ۲ مدال المپیاد جهانی ریاضی توسط دانش آموزان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو دانش آموز این استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در قالب تیم ملی المپیاد جهانی ریاضی در مسابقات ۲۰۲۲ اسلو در کشور نروژ شدند.

شوشتری در ادامه این خبر اضافه کرد: تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران حایز سه مدال طلا و سه مدال نقره شدند که از این بین  ۲ دانش آموز موفق سمپاد خراسان رضوی به نامهای مهران طلایی و سید مبین رضوی به ترتیب مدالهای  طلا و نقره این مسابقات را از آن خود کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: بیش از یک دهه از اخذ مدال طلای ریاضی جهانی توسط دانش آموزان استان خراسان رضوی می‌گذرد که خوشبختانه در آستانه عید بزرگ غدیر این افتخار نصیب استان شد.

شوشتری در خاتمه ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان متذکر شد: از خراسان رضوی پنج دانش آموز در مسابقات جهانی المپیادهای علمی ۲۰۲۲ حضور دارند که برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و تلاش نخبگان جوان کشور و استان را ارج می‌نهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه