English

یوسف نوری:

اعزام ۹ هزار معلم جدید به مدارس عشایری سراسر کشور

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مرحله بعدی، تامین و تکمیل تجهیزات و زیرساختهای فضای آموزشی است چرا که در برخی مدارس عشایر هنوز کانکس و مدارس سنگی خشکه چین داریم.

اعزام ۹ هزار معلم جدید به مدارس عشایری سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سخنانی عنوان کرد: ۹ هزار معلم جدید و دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید به مدارس عشایری سراسر کشور اعزام می‌شوند.

نوری این سخنان را در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان عشایر کشور در مشهد اظهار کرد و در ادامه گفت: اعزام معلم ثابت برای این مناطق نخستین گام برای ایجاد عدالت تربیتی در این مسیر است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اضافه کرد: پیش بینی شده ۲۷ هزار معلم در این بخش نیاز داریم که امسال یک سوم این شمار معادل ۹ هزار معلم برای این مناطق شامل مناطق دارای دانش آموز عشایر و برخی استانهای مرزی تامین خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تکمیل فضاهای آموزشی متذکر شد: مرحله بعدی، تامین و تکمیل تجهیزات و زیرساختهای فضای آموزشی است چرا که در برخی مدارس عشایر هنوز کانکس و مدارس سنگی خشکه چین داریم.

نوری خاطرنشان کرد: در ابتدا برنامه این بود که طی ۲ تا سه سال همه این مدارس نوسازی شود اما اخیرا تصمیم گرفته شد با سازه های سبک نوسازی این مدارس انجام شود که در این زمینه به صورت جهادی فعالیت خواهیم داشت و تا پایان امسال در تمامی مناطقی که مانع خاصی نباشد اقدام به استقرار این سازه‌ها به عنوان کلاس درس خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه