English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف فرار مالیاتی ۲۸ میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی 28 میلیاردی و دستگیری یک نفر در این خصوص در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

کشف فرار مالیاتی 28 میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: در پی خبر واصله مبنی بر فرار مالیاتی فردی به هویت معلوم، اکیپی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با همراهی عوامل اداره کل امور مالیاتی در راستای ماده 181 قانون مالیات های مستقیم، از محل بازدید و با انجام اقدامات میدانی، بررسی سیستم و جمع آوری اسناد مالی متهم و انتقال به امور مالیاتی استان اصفهان پرداختند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بررسی های صورت گرفته یک فقره فرار مالیاتی 28 میلیاردی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، همچنین پرونده ارزش افزوده وی نیز در دست حسابرسی مالیاتی است.

سردار میرحیدری بر جدیت و قاطعیت پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی برای شناسایی و برخورد قانونی با مجرمان و افراد سودجو تاکید کرد و گفت: ماموران با دقت فعالیت های اقتصادی افراد را رصد کرده و در صورت ارتکاب تخلف آن ها را به دست قانون می سپارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه