English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف فرار مالیاتی۱۳۶ میلیاردی یک طلافروشی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی 136 میلیاردی یک طلافروشی و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

کشف فرار مالیاتی136 میلیاردی یک طلافروشی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات تخصصی و پلیسی خود در پی خبر واصله مبنی بر فرار مالیاتی توسط یک طلافروشی طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی در راستای ماده 181 قانون مالیات های مستقیم از واحد صنفی مذکور بازدید کردند.

وی گفت: کارشناسان پس از انجام اقدامات میدانی و جمع آوری اسناد مالی و انتقال به امور مالیاتی استان بررسی لازم را انجام داده که در نهایت مشخص شد متصدی این واحد صنفی مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ بیش از 136 میلیارد ریال شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه این مبلغ بدون احتساب جرایم مالیاتی بوده و پرونده ارزش افزوده وی نیز در دست حسابرسی مالیاتی است، اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بر جدیت و قاطعیت پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی برای شناسایی و برخورد قانونی با مجرمان و افراد سودجو تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس با دقت فعالیت های اقتصادی افراد را رصد کرده و در صورت ارتکاب تخلف آنها را به دست قانون می سپارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی