English

پیشرفت ۹۸ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی در قم

مدیر بخش درمان تامین اجتماعی قم از پیشرفت ۹۸ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی در قم خبر داد.

پیشرفت ۹۸ درصدی نسخه نویسی الکترونیکی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمهدی محصل همدانی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه از جمله برنامه های تامین اجتماعی رایگان شدن تمام خدمات بیماران کرونایی بود، اظهار داشت: در بیمارستان های دولتی رایگان شدن خدمات درمانی بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در راستای عدالت اجتماعی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی در قم پیشرفت ۹۸ درصدی داشته است، بیان کرد: به منظور سیاست دولت سیزدهم که حمایت از فرزندآوری است بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بخش نازایی هزینه شده و ۷۷۷ پرونده در مراکز تامین اجتماعی قم تشکیل شده است.
مدیر بخش درمان تامین اجتماعی قم افزود: مراجعین ثبت شده در سیستم درمان تامین اجتماعی قم در سال گذشته ۸ میلیون بار بوده است که در مراکز درمان غیر مستقیم ۵ میلیون و ۸۶۰ هزار بار و در مراکز درمان مستقیم ۲میلیون و ۲۰۰هزار بار اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست در فرآیند ارزشیابی بیمارستان های تامین اجتماعی سراسر کشور توسط بیمارستان امام رضا(ع)، عنوان کرد: از اصلی ترین مراکز پذیرش بیماران کرونایی در دوران کرونا بیمارستان امام رضا(ع) بود که سال گذشته پذیرش دوهزار بیمار کرونایی انجام شد و با مرگ و میر زیر ده درصد همراه بود که میانگین خوبی است.

محصل همدانی با بیان اینکه مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) با مشکلاتی مواجه است، مطرح کرد: با دستگاه های مسئول در این زمینه مکاتبه انجام داده ایم ولی نتیجه ای نداشته است.

وی با اشاره به اینکه آزمون جذب در ماه‌های آینده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حدود 23 پرستار به بیمارستان امام رضا(ع) اضافه و مشکل کمبود پرستار مرتفع می‌شود.

مدیر بخش درمان تامین اجتماعی قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۸۰۰ زایمان در بیمارستان امام رضا(ع) انجام شد، تصریح کرد: این بیمارستان در سال گذشته توانست رتبه نخست اعتبار بخشی در سطح کشور را نیز کسب کند.

وی با اشاره به توسعه بخش آی سی یو بیمارستان امام رضا(ع) با توجه به اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: به تخت های آی سی یو بیمارستان های استان ۶ تخت اضافه می شود.

محصل همدانی افزود: با صدور ۲۴۰ هزار نسخه الکترونیک در سه ماهه نخست امسال در استان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه درمانی پرداخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه