English

وزیر بهداشت:

هیچ کس نباید در کشور بدون پوشش بیمه ای باشد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز هیچ کس در کشور نباید بدون پوشش بیمه ای باشد و هر فردی با کد ملی خود در هر نقطه ای از کشور باید خدمات پزشکی دریافت کند.

هیچ کس نباید در کشور بدون پوشش بیمه ای باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهرام عین اللهی در شورای اداری شهرستان کامیاران اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم بعد از مهار کرونا مساله سلامت مردم است، ما برای سلامت مردم کار می کنیم و اولین قدم در این مسیر پیشگیری است.

وی با بیان اینکه در موضوع سلامت مهمترین مساله بیمه ها است، گفت: برنامه ای که دولت سیزدهم دارد تقویت بیمه ها است و در صدد است که با این کار بتواند مخارج مردم را کم کند.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیمه همگانی اشاره کرد و گفت: امروز هیچ کس در کشور نباید بدون بیمه باشد بلکه باید هر فردی با کد ملی خود بتواند در هر نقطه ای از کشور خدمات پزشکی دریافت کند.

وی با بیان اینکه امسال حدود پنج میلیون و 600 هزار نفر بدون مراجعه زیر پوشش بیمه قرار گرفتند، افزود: افرادی که جزو سه دهک پایین جامعه هستند بدون پرداخت هیچ گونه حق بیمه ای از خدمات استفاده می‌کنند و این حرکت ادامه خواهد داشت.

عین اللهی در ادامه یادآور شد: در سفر به شهرستان کامیاران مشکلات حوزه های مختلف رصد شده و هر حوزه به وزاری مربوطه برای پیگیری ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت مشکلات و موانع مشاهده شده و پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: بیمارستان سینای کامیاران شایسته مردم این شهرستان نیست و باید توسط مسوولان استان پیگیری شده و ما نیز در وزارتخانه منابع لازم را تامین خواهیم کرد که ساختمانی که قرار بود اضافه شود تکمیل شود.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین به موضوع نیروهای تخصصی اشاره کرد و گفت: مهمترین کار در این زمینه بومی گزینی است و آماده هستیم که سهمیه ای برای پزشکان بومی منطقه با تعهد کافی قرار دهیم که این مشکل در استان رفع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه