English

فرماندار بیجار خبر داد؛

عدم تخصیص حقوق دولتی معادن به شهرستان بیجار

فرماندار بیجار از عدم تخصیص حقوق دولتی معادن از سال 1392 به بخش کرانی وشهرستان بیجار خبر داد.

عدم تخصیص حقوق دولتی معادن به شهرستان بیجار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج بیجار، احمدرضاقاسمی فرماندار بیجار در جلسه شورای اداری که با حضور وزیرجهاد کشاورزی، وزیر صنعت و رییس دفتر ریاست محترم جمهور و مسئولین ادارات شهرستان در محل سینما آزادی برگزار شد گفت: با توجه وضعیت ناامن و عدم ایمنی جادها ضرورت توجه ویژه به حوزه مسیر های مواصلاتی شهرستان بسیار بالاست.

 وی با تاکید بر ضرورت مطالعه طرح سد شیخ بشارت گفت: با توجه به وجود پنج کارخانه فولاد، شهرستان بیجار با تنش آب مواجه است  و ضرورت مطالعه طرح سد شیخ بشارت  با هدف رفع این مشکل بسیار ضروری است.

فرماندار بیجار با اشاره به رای بالای آیت الله  رئیسی در شهرستان بیجار گفت:  امیدواریم که هیات حاضر در بیجار کمر اهتمام  به رفع  مشکلات شهرستان بیجار ببندند.

قاسمی گریزی به شرایط بد حاکم بر دهیاری ها وشهرداری ها زد وگفت: تغییر در این حوزه نیازمند اعتبارات جهشی است

شاخص توسعه کشاورزی در بیجار پایین است

علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری عنوان کرد: دیارگروس  از نظر شاخص توسعه در بخش های کشاورزی در سطح پایینی در استان وبه تبع در کشور قرار دارد.

وی با انتقاد از از عدم تخصیص اعتبار پروژه راه بیجاردیواندره گفت: در طول سال همشهریان و هموطنان بسیاری قربانی وضعیت نامناسب  جاده بیجار دیواندره می شود.

وی افزود: این جاده به عنوان شاهراه اصلی در وضع نامناسبی از نظر ایمنی قرار دارد ونیازمند توجه ویژه مسئولین است.

نماینده مردم بیجار گفت: از سال 93 یک دهم از حقوق دولتی معادن به استان برنگشته است و  وگواه این حرف وضعیت نامناسب  مسیرهای مواصلاتی معادن است.

وی در پایان بازنگری حق آب سد تلوار را هدیه حضور وزیر جهاد در بیجار دانست و گفت: بانگری حق اب سد تلوار  مطالبه عمومی وبه حق مردم دیار گروس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه