English

آیت الله رییسی:

تکفیر و تفرقه دو ابزار دشمن برای فتنه گری در جهان اسلام است

رییس جمهور تکفیر و تفرقه را دو ابزار دشمن برای فتنه گری در جهان اسلام دانست و گفت: کردستان از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است و جای جای این استان گواهی می‌دهد که مردان و زنان این سامان، چگونه در مقابل هجوم ضدانقلاب و معاندین مردانه و دست در دست یکدیگر ایستادگی کردند.

تکفیر و تفرقه دو ابزار دشمن برای فتنه گری در جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کردستان، در دیدار جمعی از علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع استان گفت: علما و روحانیون به عنوان میراثداران انبیا، امروز متولی اصلی صیانت از جامعه در مقابل هجمه های نظری دشمنان هستند.

رییس جمهور تصریح کرد: مردم این سامان در حفظ مرزهای سرزمینی و اندیشه‌ای خوش درخشیدند و امروز دولت وظیفه دارد به شکلی شایسته به این سامان و استان توجه کند. ‌ این وظیفه ما است که ظرفیت‌های عظیم مادی و معنوی استان را درست شناخته و در مسیر مناسب خودش مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی اظهار داشت:‌ جریان‌های تکفیری به دنبال سو استفاده از ظرفیت عظیم نیروی انسانی جوان کشورمان به ویژه در مناطق مرزی است و در مقابل، علما و روحانیون وظیفه سنگینی برای صیانت‌بخشی به فکر و اندیشه جوانان و مردم دارند.

وی ادامه داد: جهان اسلام در مقطعی گرفتار فتنه دست‌ ساخته انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شد و اگر چه رهبر معظم انقلاب خیلی سریع نسبت به این تهدید هشدار دادند، اما جهان اسلام مدتی طول کشید تا از پشت پرده این توطئه که برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام طراحی شده بود، آگاه شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به پیام حج مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: این پیام، پیام وحدت، معنویت و توجه به ظرفیت‌های عظیم جهان اسلام و لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های نظام سلطه است.

وی در ادامه با ابراز خشنودی از وحدت و انسجام مطلوب حاکم بر استان کردستان گفت: امنیت و اراده همگانی در استان برای پیشرفت بسیار ذی‌قیمت است که دولت نیز سعی خواهد کرد بر پایه آن تمام ظرفیت‌های کردستان برای پیشرفت را هم‌افزا کند.

رییس جمهور با اشاره به برخی درخواست‌ها و دیدگاه‌هایی که از سوی سخنرانان در این جلسه درباره راه، راه‌آهن، فعال شدن اقتصاد کشاورزی، دامداری، گردشگری و معدن در کردستان مطرح شد، گفت: همه این موارد در مصوبات سفر دیده شده و در جلسه شورای اداری تشریح خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد دولت مردمی در بومی‌گزینی افزود: بومی‌گزینی از اولویت‌های دولت مردمی است و همواره به مدیران تاکید کرده‌ام که در شرایط برابر برای جذب نیرو، حتما اولویت با جذب نیروهای کارآمد و تحصیل‌کرده بومی است.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در سالن 6 هزار نفری ورزشگاه 22 گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه